Από τις τεχνολογίες αιχμής έως τις βαμμένες πόρτες στο χέρι και με έντονους χρωματικούς συνδυασμούς, η Nissan φωτίζει τη δεξιοτεχνία που κρύβει η διχρωμία και οι εξατομικευμένες επιλογές χρωμάτων, που προσδίδουν ξεχωριστό χαρακτήρα στην τολμηρή προσωπικότητα του JUKE.
Ένας συνδυασμός διχρωμίας, δίνει στο JUKE μια διακριτική “πινελιά”, εκφράζοντας τέλεια το στυλ των τυχερών οδηγών του.
Δύο χρώματα – μια ομάδα
Το έργο της ανάπτυξης της ολοκληρωμένης γκάμας χρωμάτων του αμαξώματος ανατέθηκε στο στούντιο χρωματικού σχεδιασμού της Nissan, στο Nissan Design Europe (NDE) του Λονδίνου, ενώ το εργοστάσιο της Nissan στο Sunderland χειρίστηκε τη διαδικασία βαφής ακριβείας. Η ομάδα στο NDE στο Λονδίνο, με επικεφαλής την Lesley Busby, Color Manager, NDE, εντόπισε τα χρώματα και ανέπτυξε συνδυασμούς δύο τόνων που θα αποτελούσαν την βάση για την πλήρη παλέτα χρωμάτων του JUKE. Η Clare Errington, Paint Shop Manager της Nissan στο Sunderland, ήταν υπεύθυνη για τη διασφάλιση της ακριβούς αναπαραγωγής και εφαρμογής των χρωμάτων στο JUKE, στο εργοστάσιο.
Οι Lesley, Clare και οι αντίστοιχες ομάδες τους εργάστηκαν για πάνω από ένα χρόνο, προτού το πρώτο αυτοκίνητο προς πώληση βαφτεί, με μια αυστηρή δοκιμαστική διαδικασία, προκειμένου να εξασφαλιστεί η ακρίβεια του χρώματος.
Μια μορφή τέχνης, υψηλής τεχνολογίας
Δουλεύοντας σε μετρήσεις μικρότερες από το πλάτος των μαλλιών, η μικροσκοπική ακρίβεια είναι το κλειδί για την επιτυχία, καθώς η Nissan αναβαθμίζει τη διαδικασία βαφής του οχήματος σε μια μορφή τέχνης.
Υπάρχουν σαφείς προδιαγραφές για το πώς πρέπει να εμφανίζεται το χρώμα στο αυτοκίνητο, πόση βαφή πρέπει να εφαρμόζεται και για την ποιότητα του χρώματος που απαιτείται.
Για να επιτευχθεί κάθε φορά ένα άψογο φινίρισμα, απαιτείται ένα αυστηρό καθεστώς καθαρισμού. Οι μικροσκοπικές κηλίδες σκόνης πρέπει να αφαιρεθούν προσεκτικά για να διασφαλιστεί ότι το χρώμα μπορεί να εφαρμοστεί σε τέλεια επιφάνεια. Οι χειριστές στα τμήματα βαφής φορούν ρούχα χωρίς χνούδι για να αποφύγουν τη μόλυνση του περιβάλλοντος και χρησιμοποιείται ειδικός φωτισμός για να επιτρέπεται στους υψηλά εκπαιδευμένους επιθεωρητές να εντοπίζουν και να αφαιρούν τυχόν ατέλειες, πριν ολοκληρωθεί τη διαδικασία.
Η Clare Errington σχολίασε πως, "Πρέπει να προσαρμοστούμε για να ανταποκριθούμε στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των πελατών. Καθοδηγούμεθα από τους πελάτες μας για το πού πρέπει να πάμε, πόσο καλοί πρέπει να είμαστε και πώς να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες τους. Η γραμμή παραγωγής είναι ένας γάμος μεταξύ ρομπότ και ανθρώπων που δουλεύουν αρμονικά για να ξεπεράσουν τις προσδοκίες των πελατών μας. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ο τέλειος συνδυασμός τεχνολογικής ακρίβειας και δεξιοτεχνίας, προκειμένου να κατασκευαστεί ένα εκπληκτικό και ξεχωριστό JUKE, που αντικατοπτρίζει το γούστο των πελατών μας.”
Αντανακλώντας τον πλούτο των εκδόσεων με τη διχρωμία, αυτή η διαδικασία δίνει τη μέγιστη δυνατή προσοχή στη λεπτομέρεια από κάθε άποψη, με το αμάξωμα κάθε δίχρωμου JUKE να λαμβάνει μια ολοκληρωμένη σειρά εργασιών. Από το electrocoat αστάρι και την προσεκτική διαδικασία εμβάπτισης, μέχρι την εφαρμογή στεγανοποίησης και βαφής του αμαξώματος, κάθε στάδιο βελτιστοποιείται για να προσφέρει το τέλειο μείγμα ανθεκτικότητας και ομορφιάς.
Χρησιμοποιώντας τα τέσσερα υπερσύγχρονα τμήματα βαφής της Nissan στο Sunderland, που έχουν εγκατασταθεί ως μέρος μιας επένδυσης 111 εκατομμυρίων ευρώ για το JUKE, οι εξειδικευμένοι χειριστές της Nissan εφαρμόζουν με περίσσεια δεξιοτεχνία τα χρώματα στα JUKE. Η διαδικασία υψηλής τεχνολογίας διασφαλίζει ότι κάθε όχημα εξέρχεται της παραγωγής με μια λαμπερή, εντυπωσιακή εμφάνιση που ταιριάζει με την τολμηρή προσωπικότητά του.
Η Clare συνεχίζει λέγοντας πως, "Βάζουμε την καρδιά και την ψυχή μας στα νέα μοντέλα στη Nissan και νιώθουμε ένα αίσθημα ιδιοκτησία και αφοσίωσης με το κάθε αυτοκίνητο. Είμαστε πολύ περήφανοι για τη δουλειά μας, ειδικά με ένα όχημα όπως το JUKE όπου είναι ζωτικής σημασίας να αναδείξουμε την προσωπικότητά του, μέσα από δυναμικά χρώματα, που βρίσκονται στο επίκεντρο της γοητείας του.”
Τολμηρή εξατομίκευση, πλήρως ανταποκρινόμενη στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των πελατών
H Lesley Busby εξηγεί ότι, "Για τη δεύτερη γενιά του JUKE, θέλαμε να επιτύχουμε μια πιο εντυπωσιακή εμφάνιση και αίσθηση. Είμαστε σίγουροι ότι το JUKE αναδεικνύει εκτός από το δικό του τολμηρό στυλ και αυτό του ιδιοκτήτη του. "
Η επιλογή της διχρωμίας αποτελεί μια τάση που αναβιώνει στο αγοραστικό κοινό. Το 30% των πελατών επιλέγουν έναν συνδυασμό διχρωμίας για το νέο τους JUKE, με το πιο δημοφιλές να είναι το Λευκό περλέ χρώμα, με μαύρη οροφή.
Η διχρωμία καθοδηγείται από την ανάγκη για εξατομίκευση, όπου οι αυτοκινητιστές θέλουν να εκφράσουν το δικό τους μοναδικό στυλ, μέσω των οχημάτων τους.
Για να καλύψει τη ζήτηση των πελατών της, η Nissan ανέπτυξε μια ξεχωριστή παλέτα εξωτερικών χρωμάτων μετά από μήνες σχεδιασμού, ανάπτυξης και υλοποίησης. Η Nissan προσφέρει τώρα 11 χρώματα αμαξώματος, σε συνδυασμό με τρία χρώματα οροφής, φτάνοντας τους 15 συνδυασμούς διχρωμίας.
Νίκος Λιβανός
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr