To νέο πρόγραμμα αναδιάρθρωσης στοχεύει να δημιουργήσει έναν πιο απλό και πιο αποτελεσματικό οργανισμό, ενδυναμώνοντας τη συνοχή, τα κίνητρα και το αίσθημα συνεργασίας κάθε ομάδας που θα βρίσκεται πίσω από κάθε μάρκα.
Κάθε επιχειρησιακή μονάδα θα αποτελεί ένα κομμάτι της καθετοποιημένης δομής του συνόλου του Groupe.
O νέος CEO του Groupe Renault, κ. Luca de Meo, δήλωσε χαρακτηριστικά:
«Η εταιρεία έχει ανάγκη να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο είναι δομημένη, διαφοροποιώντας τη στόχευσή της από την αναζήτηση του όγκου, στην αναζήτηση της μέγιστης αξίας και της κερδοφορίας. Η οργανωτική δομή, που θα περιλαμβάνει 4 ισχυρές μάρκες και πολλές διαμοιραζόμενες λειτουργίες ανάμεσά τους, θα κάνει πιο εύκολη τη λειτουργία του Groupe, με το στόχο του να είναι προσηλωμένο στις αγορές και τους πελάτες, ώστε, μέσα από το ομαδικό πνεύμα, να επιδιώκεται το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Αυτή η αναδιοργάνωση θα αποτελέσει τον απαραίτητο μοχλό για την ανάκαμψη του Groupe».
Ως κομμάτι αυτού του σχεδιασμού, την ευθύνη για τη δημιουργία, την οργάνωση και την εφαρμογή των νέων επιχειρησιακών μονάδων θα έχουν τα κάτωθι στελέχη, ως εξής:
- Ο Luca de Meo, CEO του Groupe Renault, θα είναι υπεύθυνος για τη Renault,
- Ο Denis Le Vot, Περιφερειακός Αντιπρόεδρος και Αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Marketing του Groupe Renault, θα έχει την ευθύνη της Dacia,
- Ο Cyril Abiteboul, Διευθύνων Σύμβουλος της Renault Sport Racing, θα είναι ο υπεύθυνος της Alpine,
- Η Clotilde Delbos, Αναπληρώτρια CEO και CFO του Groupe Renault, θα έχει την ευθύνη του Οργανισμού για τις Υπηρεσίες Νέων Μορφών Κινητικότητας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr