Σύμφωνα με το BBC, ο Μασκ ανέφερε πως η εταιρεία είναι ήδη «πολύ κοντά» στο να καλυφθούν οι βασικές απαιτήσεις του «πέμπτου επιπέδου» αυτονομίας, που δεν απαιτεί συμμετοχή από τον οδηγό.
Αυτή τη στιγμή η Tesla βρίσκεται στο δεύτερο επίπεδο, όπου ο οδηγός είναι σε επαγρύπνηση και έτοιμος να ενεργήσει, με τα χέρια του στο τιμόνι. Ωστόσο, όπως είπε ο Μασκ, ένα μελλοντικό update λογισμικού θα μπορούσε να ενεργοποιήσει αυτονομία πέμπτου επιπέδου στα αυτοκίνητα, χωρίς να απαιτούνται αλλαγές στο hardware.
Μιλώντας μέσω βίντεο, ο Μασκ δήλωσε στη World Artificial Intelligence Conference στη Σαγκάη πως «είναι πολύ βέβαιος πως το επίπεδο 5- ή, πρακτικά, πλήρης αυτονομία- θα γίνει πραγματικότητα, και νομίζω πως αυτό θα γίνει πολύ γρήγορα. Πιστεύω πως είμαστε πολύ κοντά. Έχω την πεποίθηση πως θα έχουμε τη βασική λειτουργικότητα για αυτονομία επιπέδου 5 φέτος. Δεν απομένουν θεμελιώδεις προκλήσεις. Υπάρχουν πολλά μικρά προβλήματα. Και υπάρχει η πρόκληση της επίλυσης αυτών των μικρών προβλημάτων και της συναρμολόγησης ολόκληρου του συστήματος».
Παράλληλα, τόνισε πως χρειάζονται δοκιμές στον πραγματικό κόσμο για να αποκαλυφθεί αυτό που χαρακτήρισε ως μια πιθανώς «μεγάλη σειρά» προβλημάτων.
Αξίζει να σημειωθεί πως κάποιοι επικρίνουν την Tesla για τον τρόπο που χαρακτηρίζει και κατονομάζει την τεχνολογία που έχει σήμερα στα οχήματά της: Το σύστημα αυτό ονομάζεται Autopilot, ενώ είναι ακόμα δευτέρου επιπέδου, και κάποιοι θεωρούν πως αυτό μπορεί να οδηγεί σε λάθος χρήση του από οδηγούς.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr