Ο κορονοϊός, κάθε ημέρα που περνάει, δείχνει να αποτελεί ένα κακό όνειρο για την Κίνα. Τα πρώτα εργοστάσια μπαίνουν και πάλι σε λειτουργία, μεταξύ αυτών και των μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών .
Ήδη, ξεκίνησε η επαναλειτουργία των εργοστασίων για την παραγωγή αυτοκινήτων, ανταλλακτικών, αλλά και ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών που διαθέτουν στην συγκεκριμένη αγορά μεγάλες μονάδες για την παραγωγή των νέων τους μοντέλων .Ανάμεσα σε αυτά είναι εργοστάσια της Daimler, της FCA, της Nissan, αλλά και η Tesla, η Toyota, η Volvo όπως και μονάδες παραγωγής της VW. Η επαναλειτουργία τους γίνεται σταδιακά, με βάρδιες, ενώ, θετικό είναι το γεγονός, ότι άρχισαν να ανεβαίνουν και οι πωλήσεις αυτοκινήτων , μιας και πλέον λειτουργούν και οι αντιπροσωπείες .
Τα εργοστάσια αυτοκινήτων ήταν ανάμεσα στους πρώτους μεγάλους κλάδους της παραγωγικής διαδικασίας, που βίωσαν τον αντίκτυπο της επιδημίας, ενώ, πρέπει να σημειωθεί, ότι, η κινέζικη βιομηχανία εξαρτημάτων αυτοκινήτων είναι βασικός μοχλός στην κατασκευή οχημάτων, παγκοσμίως, και μάλιστα, όταν σχεδόν το 50 -70% των βασικών εξαρτημάτων παράγονται στην Κίνα.
Η Volkswagen είχε κρατήσει για αρκετές εβδομάδες τα εργοστάσια της στην Κίνα κλειστά, ενώ η Hyundai ήταν από τις πρώτες που τα εργοστάσια συναρμολόγησης στη Νότια Κορέα λόγω της εξάπλωσης του κορονοϊού, έβαλαν προσωρινό λουκέτο!
Και όλα αυτά την στιγμή που στην Ευρώπη, εν μέσω της πανδημίας, τα περισσότερα εργοστάσια μόλις που μετρούν μέρες με κλειστές τις γραμμές παραγωγής.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr