Στην Κίνα, το BMW Group παρέδωσε συνολικά 723.680 οχήματα BMW και MINI σε πελάτες το 2019, αύξηση 13,1% συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά.
Με θετικό πρόσημο 1,8% και πωλήσεις 360.918, το BMW Group κατέγραψε επίσης το καλύτερο αποτέλεσμα στην ιστορία του στις ΗΠΑ το 2019. Η BMW ήταν η Νο. 1 μάρκα της πολυτελούς κατηγορίας στην αμερικανική αγορά.
Στην Ευρώπη, οι συνολικές πωλήσεις BMW και MINI ήταν ελαφρώς χαμηλότερες έναντι της προηγούμενης χρονιάς, αντανακλώντας το ρευστό πολιτικό και οικονομικό περιβάλλον σε αρκετές αγορές. Η BMW, παρόλα αυτά, κατάφερε να αυξήσει το μερίδιό της στη Μ. Βρετανία. Στην εγχώρια αγορά της, τη Γερμανία, η εταιρία παρέδωσε 331.370 οχήματα – αύξηση 3,8% έναντι της προηγούμενης χρονιάς. Το BMW Group συνέχισε να επεκτείνει την κυριαρχία του στην Γερμανική αγορά στον τομέα της ηλεκτροκίνησης** την περσινή χρονιά.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr