Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Ο Γερμανός αξιοποίησε τη στρατηγική για να βρεθεί μετά το pit stop, μπροστά από τον άλλο οδηγό της ομάδας, Charles Leclerc που εκκίνησε 1ος, αλλά τερμάτισε 2ος. Ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen συμπλήρωσε το βάθρο. Οι πρώτοι επτά στον τερματισμό ακολούθησαν την ίδια στρατηγική σ’ έναν πολύπλοκο όσον αφορά την τακτική αγώνα, ιδιαίτερα απαιτητικό από άποψη φυσικής κατάστασης. Ο ρυθμός του αγώνα, επηρεάστηκε από την τριπλή παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας.
ΣΗΜΕΙΑ ΚΛΕΙΔΙΑ
- Οι πρώτοι εννιά στην σειρά εκκίνησης, χρησιμοποίησαν αρχικά τη μαλακή γόμα. Οι υπόλοιποι εκκίνησαν με τη μέση γόμα, εκτός του Pierre Gasly με την Toro Rosso ο οποίος εκκίνησε με τη σκληρή γόμα από την 11η θέση για να τερματίσει τελικά 8ος.
- O Vettel απέκτησε πλεονέκτημα μέσω παράκαμψης ‘undercut’, μπαίνοντας στα pit, πριν τον άλλο οδηγό της Ferrari, αυτό τον έφερε επικεφαλής του αγώνα. Ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton – ο οποίος έχασε μια επιπλέον θέση από το Verstappen στα pit stop – υιοθέτησε μια διαφορετική στρατηγική. Έμεινε περισσότερο έξω στο πρώτο μέρος του αγώνα και μετά με προσεκτική διαχείριση του ρυθμού, ως το φινάλε, κατάφερε να τερματίσει 4ος.
- Είδαμε διαχείριση ρυθμού στο πρώτο μισό του αγώνα, αλλά το τελικό αποτέλεσμα διαμορφώθηκε στους τελευταίους γύρους του grand prix.
- Η Σιγκαπούρη διατήρησε το ρεκόρ 100% στις εμφανίσεις του αυτοκινήτου ασφαλείας. Βγήκε συνολικά 3 φορές στο δεύτερο μέρος επηρεάζοντας τη δράση. Οι δυο οδηγοί της Renault ακολούθησαν διαφορετικές στρατηγικές. Τόσο ο Daniel Ricciardo που εκκίνησε τελευταίος με τη μέση γόμα, όσο και ο Nico Hulkenberg που μπήκε στα pit στον 1ο γύρο, μετά από επαφή με τη McLaren, του Carlos Sainz και έβαλε τη σκληρή γόμα.
- Μολονότι οι πρωτοπόροι υιοθέτησαν την ίδια στρατηγική, υπήρξε μεγάλη ποικιλία τακτικών στο μέσο της κατάταξης. Άλλοι οδηγοί έκαναν μια αλλαγή, άλλοι επιχείρησαν δυο αλλαγές.
ΠΩΣ ΑΠΕΔΩΣΕ Η ΚΑΘΕ ΓΟΜΑ
- ΣΚΛΗΡΗ C3: Όλοι οι οδηγοί χρησιμοποίησαν τη σκληρή γόμα, η οποία αποδείχτηκε καθοριστικό ελαστικό για τον αγώνα. Μ’ αυτή έβγαλαν πολλούς γύρους ειδικά οι Gasly, Hulkenberg και Sainz..
- MEΣΗ C4: Ο οδηγός της Alfa Romeo, Antonio Giovinazzi έκανε στην αρχή του αγώνα πολλούς γύρους μ’ αυτή τη γόμα. Βρέθηκε μάλιστα επικεφαλής της κούρσας όταν όλοι οι υπόλοιποι μπροστά του, μπήκαν για ελαστικά.
- ΜΑΛΑΚΗ C5: Ο Hamilton στην αρχή του αγώνα την χρησιμοποίησε περισσότερο απ’ όλους. Χρειάστηκε διαχείριση αυτής της γόμας στο πρώτο μέρος του αγώνα.