Η SEAT ενισχύει την αποδοτικότητα και την ελκυστικότητα του Tarraco εισάγοντας την τεχνολογία του υβριδικού κινητήρα plug-in μαζί με το σπόρ επίπεδο εξοπλισμού FR. Το plug-in υβριδικό Tarraco είναι μία απόδειξη της στρατηγικής SEAT προς την ηλεκτροκίνηση, η οποία θα περιλαμβάνει έξι ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά SEAT και CUPRA μοντέλα μέχρι τις αρχές του 2021.
«Το plug-in υβριδικό Tarraco απεικονίζει απόλυτα την πορεία μας προς μία βιώσιμη κινητικότητα, διατηρώντας ταυτόχρονα το δυναμισμό και την ευχάριστη οδήγηση, χαρακτηριστικά κάθε μοντέλου SEAT. Το Tarraco θα είναι μία από τις λίγες επιλογές με plug-in υβριδικό κινητήρα στην κατηγορία των μεγάλων SUV και πιστεύουμε πως θα έχει λαμπρές προοπτικές», δήλωσε ο Luca de Meo, Πρόεδρος της SEAT. Plug-in υβριδική έκδοση Σχεδιασμένο και ανεπτυγμένο στις εγκαταστάσεις της SEAT στο Martorell, το Tarraco παράγεται στο Wolfsburg (Γερμανία), στην καρδία του Ομίλου Volkswagen.
Με την εισαγωγή του plug-in υβριδικού κινητήρα, το SEAT Tarraco θα αποκτήσει επιπρόσθετη απόδοση, καθιστώντας το ως μία πολύ βιώσιμη εναλλακτική λύση. Το σύστημα κινητήρα, το οποίο περιλαμβάνει 1.4 lt TSI 110 kW κινητήρα βενζίνης, 85 kW ηλεκτρικό κινητήρα και μπαταρία λιθίου 13 kWh, παρέχει στον οδηγό δυνατότητα οδηγικής προσαρμοστικότητας. Το plug-in υβριδικό Tarraco παρέχει αυτονομία σε ηλεκτρική λειτουργία για πάνω από 50 χιλιόμετρα, με μηδενικές εκπομπές ρύπων ή συνδυασμό κινητήρα βενζίνης και ηλεκτρικού κινητήρα για αυξημένη απόδοση.
Η τεχνολογία θα βοηθήσει το SUV - και τη SEAT να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα χωρίς να χρειαστεί να θυσιαστεί δυναμισμός ή άνεση.
Η συνολική απόδοση είναι 245 ίππων και 400Nm ροπής δίνοντας στο plug-in υβριδικό Tarraco κορυφαία ταχύτητα 217km/h και δυνατότητα 100km/h σε μόλις 7,4 δευτερόλεπτα .
Το σημαντικό όμως είναι πως οι εκπομπές CO2 θα είναι κάτω από 50g / km* στον επίσημο κύκλο δοκιμών WLTP.
Το Tarraco έχει επίσης βελτιωθεί στην ασφάλεια και πρακτικότητα. Οι νέες επιλογές περιλαμβάνουν trailer assist που κάνει τη ρυμούλκηση σημαντικά ευκολότερη και μειώνει την πιθανότητα οι χρήστες να αντιμετωπίσουν δυσκολίες κατά τη στάθμευση. Επιπλέον νέα πρακτική επιλογή είναι και το σύστημα Parking Heater που επιτρέπει να ζεσταίνεται ο κινητήρας και το όχημα γρηγορότερα σε εξαιρετικά κρύες καιρικές συνθήκες.
Ο εσωτερικός χώρος έχει σχεδιαστεί με έξυπνο τρόπο προκειμένου να ενισχύσει την αίσθηση άνεσης με το infotainment system τελευταίας γενιάς, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου συστήματος πλοήγησης με οθόνη 9.2 ιντσών. Οι μπροστινοί επιβάτες επωφελούνται από τα ηλεκτρικά bucket καθίσματα από neoprene και δερμάτινο υλικό, με λειτουργία μνήμης (στην πλευρά του οδηγού) ενώ ο οδηγός επωφελείται από τα πεντάλ αλουμινίου και από το νέο σπορ τιμόνι με FR logo.
Η έκδοση FR και ο προηγμένος plug-in υβριδικός κινητήρας καθιστά το SEAT Tarraco ως ένα από τα πιο σπορ και πιο αποδοτικά μοντέλα στην κατηγορία SUV, συνδυάζοντας προηγμένα συστήματα συνδεσιμότητας, άνεσης και συστημάτων υποβοήθησης, σχεδίασης και στυλ. Η έναρξη παραγωγής του εξοπλισμού FR και της έκδοσης PHEV θα γίνει κατά τη διάρκεια του 2020. Το SEAT Tarraco FR PHEV θα κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο του στο φετινό Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr