Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Μετά από δυο μέρες με πολύ ζεστό καιρό, το Γερμανικό GP διεξήχθη υπό βροχή σχεδόν από την αρχή ως το τέλος. Αυτό οδήγησε σ' έναν χαοτικό αγώνα με πολλές αλλαγές ελαστικών και τέσσερις εμφανίσεις του αυτοκινήτου ασφαλείας. Τελικά κέρδισε στον αγώνα, ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen με πέντε αλλαγές. Στο βάθρο ανέβηκαν επίσης ο οδηγός της Ferrari, Sebastian Vettel και ο οδηγός της Τoro Rosso, Daniil Kvyat.
Ο αγώνας σε αριθμούς
• Ευρεία μίξη στρατηγικών (από 3-6 αλλαγές) κατά τη διάρκεια του αγώνα των 64 γύρων, λόγω των μεταβαλλόμενων καιρικών συνθηκών. Χρησιμοποιήθηκαν όλα τα διαθέσιμα ελαστικά της γκάμας, εκτός από τη σκληρή γόμα.
• Πραγματοποιήθηκαν συνολικά 78 pit stop οι οδηγοί χρησιμοποίησαν 97 σετ ελαστικών κατά τη διάρκεια του αγώνα.
• Όλοι οι οδηγοί εκκίνησαν με βρόχινα ελαστικά μετά από τρεις αναγνωριστικούς γύρους πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας. Οι ομάδες αντιδρούσαν στις μεταβολές της πρόσφυσης και των συνθηκών. Το τελευταίο pit stop όπου έβαλαν slick ελαστικά αποδείχτηκε καθοριστικό για την έκβαση του αγώνα.
• Ο οδηγός της Ferrari Sebastian Vettel, εκκίνησε τελευταίος καθώς αντιμετώπισε πρόβλημα στις κατατακτήριες δοκιμές. Έκανε πέντε αλλαγές ελαστικών για να τερματίσει τελικά δεύτερος. Η στρατηγική του ήταν πανομοιότυπη μ' αυτή του Verstappen.
• Ο οδηγός της Mercedes Lewis Hamilton βγήκε εκτός πίστας δυο φορές και σταμάτησε στα pit έξι φορές ( όπως και ο Kevin Magnussen με τη Haas) για να τερματίσει τελικά 11ος.
• Οι οδηγοί έπρεπε να είναι προσεκτικοί για να μην υπερθερμάνουν τα βρόχινα ελαστικά σε μια πίστα που στέγνωνε γρήγορα. Τα ενδιάμεσα ελαστικά αντιμετώπισαν πολύ καλά τις μεταβαλλόμενες συνθήκες.
• Στην αρχή του αγώνα η θερμοκρασία περιβάλλοντος ήταν στους 22 βαθμούς Κελσίου και του οδοστρώματος στους 28 βαθμούς Κελσίου. Στο τέλος η επιφάνεια οδοστρώματος ήταν κατά βάση στεγνή.