Το Χόκενχάιμ στη Γερμανία έγινε γνωστό για τις υψηλές ταχύτητες και τις τεράστιες ευθείες. Η νέα κομμένη εκδοχή της πίστας μετά το 2002, είναι πολύ πιο ισορροπημένη διαθέτοντας λίγο απ’ όλα. Ως αποτέλεσμα επιλέχθηκαν γόμες από το μέσο της γκάμας P Zero γι’ αυτό το Σαββατοκύριακο: Η C2 ως σκληρή, η C3 ως μέση και η C4 ως μαλακή. Αυτή η επιλογή είναι παρεμφερή με την περσινή επιλογή μέσης, μαλακής και πάρα πολύ μαλακής γόμας.
Χαρακτηριστικά διαδρομής
- Δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό στο Χόκενχάιμ. Ο γύρος είναι μια ενδιαφέρουσα μίξη στροφών και υψηλών ταχυτήτων. Υπάρχουν γρήγορα κομμάτια αλλά και πιο αργά, τεχνικά όπως το στάδιο Motodrom: Το αγαπημένο των θεατών.
- Δεν υπάρχουν θεαματικές αλλαγές στην πίστα ή στο οδόστρωμα φέτος. Η καταπόνηση που ασκείται είναι μέτρια όσον αφορά στις ενεργειακές φορτίσεις και στην τραχύτητα. Η βελτίωση του κρατήματος στην αγωνιστική γραμμή της πίστας κατά τη διάρκεια του τριημέρου, είναι γενικά μικρή.
- Τα πλευρικά και τα διαμήκη φορτία είναι περίπου ίδιας έντασης κατά τη διάρκεια του γύρου. Αυτό θεωρητικά διευκολύνει τόσο το σετάρισμα όσο και τη βέλτιστη διαχείριση των ελαστικών.
- Η βροχή πέρσι κατέστησε εντελώς απρόβλεπτη τη στρατηγική. Ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton κέρδισε με στρατηγική μιας αλλαγής (ο μόνος ανάμεσα στους έξι πρώτους που σταμάτησε μια φορά) αλλάζοντας από μαλακή σε πάρα πολύ μαλακή γόμα. Το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφάνισή του και ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen τερμάτισε 4ος παρότι σταμάτησε 3 φορές. Ιστορικά η πιθανότητα εμφάνισης αυτοκινήτου ασφαλείας είναι στο 50%.
- Πέρυσι ο οδηγός της Ferrari, Sebastian Vettel πέτυχε απόλυτο ρεκόρ γύρου στις κατατακτήριες δοκιμές. Ο ταχύτερος γύρος αγώνα όμως, έχει παραμείνει από το 2004, τον είχε πετύχει τότε ο Kimi Raikkonen οδηγώντας μια McLaren-Mercedes.
Mario Isola – Επικεφαλής F1 και αγώνων αυτοκινήτου
“Το Χόκενχάιμ δεν είναι μια πίστα όπου οι ομάδες αισθάνονται άνετα καθώς για χρόνια εναλλάσσονταν με το Νίρμπουργκρινγκ. Μετά έφυγε από το πρόγραμμα προτού επανέλθει πέρυσι. Δεν υπάρχουν εκπλήξεις στην πίστα οι απαιτήσεις και οι φορτίσεις των ελαστικών είναι ισορροπημένες. Μια εξαίρεση είναι το τμήμα του Motordrom το οποίο είναι περισσότερο «σταμάτα – ξεκίνα» ενώ προσοχή χρειάζεται και η κλίση στις στροφές 12 και 13. Η φθορά και η πτώση απόδοσης λόγω θερμικής καταπόνησης είναι γενικά χαμηλές. Στο παρελθόν έχουμε δει τα ελαστικά ν’ αντέχουν για μεγάλα μέρη αγώνα. Όπως είδαμε και πέρυσι ο καιρός είναι απρόβλεπτος αυτή την εποχή στο Χόκενχάιμ και αυτό προσθέτει μια άγνωστη παράμετρο στη στρατηγική”.
Άλλα νέα της Pirelli
- Κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακο στο οποίο διεξάγεται το Γερμανικό Grand Prix, λαμβάνει χώρα και ο αγώνας με τη μεγαλύτερη συμμετοχή για την Pirelli στο Βέλγιο: Οι 24 Ώρες του Σπα που είναι μέρος του Blancpain GT Series. Προμηθεύουμε αποκλειστικά τα 72 αυτοκίνητα που συμμετέχουν (αλλά και τα πρωταθλήματα που υποστηρίζουν το θεσμό). Η Pirelli θα παρέχει 13.000 ελαστικά και θα βρίσκονται εκεί περισσότεροι από 100 άνθρωποί της.
- Αυτή τη βδομάδα πριν το Γερμανικό Grand Prix, συνεχίζεται το πρόγραμμα δοκιμών της Pirelli για τη Formula 2 με τα νέα ελαστικά 18 ιντσών στην Ιταλία. Δε θα έχουμε πρωτάθλημα Formula 2 ή Formula 3 στη Γερμανία.
- Το πρόγραμμα Pirelli Hot Laps επιστρέφει στο Ηockenheimring. Στο ρόστερ των υπεραυτοκινήτων που διαθέτουν οι κατασκευαστές προστίθεται και η Lamborghini. Όλες οι Lamborghini που εξέρχονται από τη γραμμή παραγωγής της Sant’Agata στην Ιταλία φοράνε Pirelli: Μια αποκλειστική συμφωνία που χρονολογείται από το 1960.
- Από τους οδηγούς των τριών κορυφαίων ομάδων μόνο αυτοί της Red Bull διάλεξαν ακριβώς τα ίδια ελαστικά. Σε Mercedes και Ferrari οι οδηγοί έχουν διαφορές με τη Ferrari να επιλέγει τη μεγαλύτερη ποσότητα μαλακών ελαστικών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr