Ο Μάρτιος του 2019 ήταν ο καλύτερος μεμονωμένος μήνας πωλήσεων στην ιστορία του BMW Group με συνολικές παραδόσεις 263.319 πολυτελών οχημάτων BMW, MINI και Rolls-Royce, αύξηση 2,8% συγκριτικά με τον ίδιο μήνα πέρσι.
Οι πωλήσεις της μάρκας BMW αυξήθηκαν κατά 3,7% το Μάρτιο, με συνολικές παραδόσεις 221.631 σε πελάτες σε όλο τον κόσμο. Αυτό το αποτέλεσμα ανεβάζει το συνολικό αριθμό πωλήσεων το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς σε 519.307 / +0,4%. Καθώς η διαθεσιμότητα της νέας BMW Σειράς 3 sedan επεκτείνεται, οι πωλήσεις του δημοφιλέστερου μοντέλου της εταιρίας αυξήθηκαν κατά 10,8% το μήνα Μάρτιο, φτάνοντας τις 30.204 μονάδες σε όλο τον κόσμο. Στην άνοδο συνετέλεσε επίσης η οικογένεια BMW X, με τη ζήτηση να αυξάνεται μήνα με το μήνα – οι X2, X3 και X4 ήταν τα ισχυρότερα μοντέλα, με διψήφια αύξηση στις παραδόσεις.
Η ευρεία γκάμα ηλεκτρικών / plug - in υβριδικών οχημάτων του BMW Group εξακολουθεί να απολαμβάνει εξαιρετική δημοτικότητα μεταξύ των πελατών. Η ζήτηση για το BMW i3 συνεχίζει να αυξάνεται, με την άνοδο πωλήσεων το πρώτο τρίμηνο να φτάνει το 16,2% (9.227). Πρόκειται για το πιο επιτυχημένο πρώτο τρίμηνο στην ιστορία του καινοτόμου ηλεκτρικού αυτοκινήτου που λανσαρίστηκε το 2013. Τα plug-in υβριδικά μοντέλα της εταιρίας γνωρίζουν επίσης μεγάλη ζήτηση – πάνω από το ένα τέταρτο όλων των BMW Σειρά 2 Active Tourer που παραδόθηκαν είναι ηλεκτροκίνητες, ενώ το 20% σχεδόν όλων των MINI Countryman είχαν plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης.
Οι πωλήσεις της μάρκας MINI ήταν ελαφρώς χαμηλότερες το Μάρτιο σε σχέση με τον ίδιο μήνα πέρσι, με 41.175 (-2,3%) παραδόσεις. Από την αρχή της χρονιάς, 84.820 (-1,8%) οχήματα MINI έχουν παραδοθεί σε πελάτες σε όλο τον κόσμο. Το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης την ερχόμενη εβδομάδα, θα φιλοξενήσει την παγκόσμια πρεμιέρα του ανανεωμένου MINI Clubman, ενώ συνεχίζονται οι προετοιμασίες για το λανσάρισμα του νέου, πλήρως ηλεκτρικού MINI αργότερα μέσα στη χρονιά.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr