Το MICRA ενισχύει το “οπλοστάσιο” του, χάρη σε τρεις μοναδικές επιλογές : ένα ολοκαίνουριο αναβαθμισμένο και αποδοτικότερο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα με “παγκοσμίως πρώτη” τεχνολογία, με το ντεμπούτο ενός αυτόματου κιβωτίου Xtronic που συνδυάζεται με τον ίδιο κινητήρα (και θα είναι διαθέσιμο αργότερα μέσα στο έτος), καθώς και με την άφιξη μιας πιο ισχυρής έκδοσης με χαμηλότερο ύψος, αναθεωρημένη ανάρτηση και πιο σπορτίφ σύστημα διεύθυνσης.
Οι νέοι κινητήρες του MICRA λεπτομερώς
1.0 λίτρου IG-T 100 PS, με χειροκίνητο κιβώτιο
Ο ολοκαίνουργιος, υπερτροφοδοτούμενος IG-T βενζινοκινητήρας του 1.0 λίτρου, αποδίδει 100 ίππους, μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων πέντε σχέσεων. Η τοποθέτησή του στο Nissan MICRA, σηματοδοτεί το ντεμπούτο του συγκεκριμένου κινητήρα σε όχημα της Συμμαχίας και περιλαμβάνει παγκόσμιες πρωτιές σε τεχνολογίες, για κινητήριο μηχανικό σύνολο βενζίνης του 1.0 λίτρου. Σε πλήρη συμμόρφωση με τους κανονισμούς Euro6d-Temp, ο νέος κινητήρας έρχεται να αντικαταστήσει το βενζινοκίνητο σύνολο 0.9 lt των 90PS. Τα οφέλη από αυτή την αναβάθμιση έγκειται στη μεγαλύτερη (+10 PS) ισχύ, όπως και στη μεγαλύτερη ροπή (+20 Nm) σε όλο το εύρος στροφών, καθώς και στις χαμηλότερες εκπομπές CO2 (-13 έως -15 g / km, ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού), αλλά και στην οικονομία καυσίμου (-0,6 έως -0,7 l / 100 km, ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού), γεγονός που “μεταφράζεται” σε μειωμένο κόστος χρήσης.
Η νέα ναυαρχίδα στη γκάμα του Nissan MICRA, είναι ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1.0 λίτρου DIG-T 117 PSl, που συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων και με “προσανατολισμό” στις επιδόσεις.
1.0-λίτρου DIG-T 117 PS
Δεν πρόκειται απλά για μια βελτιωμένη και ισχυρότερη έκδοση του IG-T 100 PS, αλλά για έναν εντελώς διαφορετικό κινητήρα. Έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με τη Daimler, παράλληλα με τον βενζινοκινητήρα 1,3 λίτρων που έγινε πρόσφατα διαθέσιμος στο δημοφιλές crossover SUV του Nissan Qashqai.
Ακόμα και μόνο με τρεις κυλίνδρους, ο κινητήρας DIG-T 117 PS έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει οδήγηση, “προσανατολισμένη” στις επιδόσεις, διαθέτοντας ροπή 180 Nm συν επιπλέον 20 Nm σε λειτουργία overboost.
Συγκρίνοντας τους δύο νέους κινητήρες (των 100 PS και των 117 PS), ο τελευταίος έχει αισθητά περισσότερη επιτάχυνση, η οποία συνεχίζεται σε μεγαλύτερο εύρος στροφών. Υπάρχει προφανώς περισσότερη ισχύς, αλλά και περισσότερη ροπή με μέγιστη απόδοση σε χαμηλότερες στροφές (180 Nm στις 1.750 σ.α.λ. στον 117 PS, έναντι 160 Nm στις 2.750 σ.α.λ. στον 100 PS). Το αποτέλεσμα είναι η επίτευξη του 0-100 χλμ / ώρα σε 9,9 δευτερόλεπτα για τους 117 PS, το οποίο είναι ένα “γεμάτο” δευτερόλεπτο γρηγορότερα από το σύνολο των 100 PS (10,9 δευτερόλεπτα).
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr