Πρόκειται για σπάνια «κοσμήματα» μιας άλλης, νοσταλγικής εποχής, vintage τετράτροχα-θρύλους με μοναδικές τεχνικές περγαμηνές και απαράμιλλα στοιχεία σχεδιασμού, τα οποία κατάφεραν να καταθέσουν το δικό τους στίγμα, ώστε σήμερα δικαίως να θεωρούνται από ειδικούς και μη ως «έργα τέχνης φτιαγμένα από μέταλλο».
Η Ford Motor Ελλάς, τιμώντας την πλούσια αυτοκινητιστική παράδοση της μάρκας Ford, υποστηρίζει την έκθεση «Classic Cars» εκθέτοντας δύο εμβληματικά, σπορ μοντέλα της με μεγάλη ιστορία.
Η Ford Mustang είναι ένα αυτοκίνητο που σίγουρα δε χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις, αποτελώντας ένα από τα πιο εμβληματικά οχήματα στην ιστορία της παγκόσμιας αυτοκίνησης. Ξεκίνησε να κατασκευάζεται στις 9 Μαρτίου του 1964 και μέχρι σήμερα θεωρείται ένα από τα πιο δημοφιλή σπορ αυτοκίνητα σε παγκόσμιο επίπεδο.
Το 1974, μια custom Mach 1 Mustang Sportsroof, με την ονομασία «Eleanor», πρωταγωνίστησε σε μία από τις μεγαλύτερες σε διάρκεια, αυτοκινητιστικές καταδιώξεις στην ιστορία του κινηματογράφου, στο «Gone in 60 seconds». Το 2000, μία «Eleanor» Shelby Mustang GT500 του 1967, αποτέλεσε το αυτοκίνητο-φετίχ του Nicolas Cage, στο remake της ομώνυμης ταινίας.
H Mustang αποτελεί με διαφορά το πιο επιτυχημένο κινηματογραφικό αυτοκίνητο, με περισσότερες από 3.000 εμφανίσεις σε ταινίες και τηλεοπτικές σειρές και είναι ταυτόχρονα, το μοναδικό αυτοκίνητο που έλαβε δικό του όνομα με έντονο star power.
Πριν από 50 χρόνια, η Ford βλέποντας την μεγάλη επιτυχία που γνώρισε η Mustang στην Αμερική, θέλησε να παρουσιάσει ένα αντάξιο μοντέλο προσαρμοσμένο στην Ευρωπαϊκή αγορά.
Το Ford Capri παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο ευρωπαϊκό κοινό το 1969 και κάπως έτσι γεννήθηκε ένα ακόμα θρυλικό αυτοκίνητο με το λογότυπο της εταιρείας του Μπλε Οβάλ. Το Ford Capri, το οποίο σχεδιάστηκε από τον Philip T. Clark και κατασκευάστηκε σε περισσότερα από 1,9 εκ. αντίτυπα έως και το 1986, θεωρήθηκε ως «η Mustang της Ευρώπης» και από την πρώτη του εμφάνιση γοήτευσε μικρούς και μεγάλους της τότε μοδάτης γενιάς, με τις σπορ και εκλεπτυσμένες γραμμές, αλλά και με το ανήσυχο εν γένει πνεύμα του.
Προκειμένου να είναι προσιτό σε μεγάλη μερίδα αγοραστών, το Capri εξοπλίστηκε με μια ευρεία γκάμα κινητήρων, που ξεκίναγαν από τα 1,3L και έφταναν μέχρι και τον V6 των 3,0L που απέδιδε 140 ίππους. Η παραγωγή του συνεχίστηκε μέχρι και το 1994.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr