Το 2018, ήταν άλλη μια εξαιρετική χρονιά για τη Volvo στον τομέα των πωλήσεων. Η σουηδική φίρμα, χάρη στη νέα γενιά μοντέλων της, και που κυρίως προσηλωμένα στις δημοφιλείς κατηγορίες των SUV και Crossovers, κατάφερε την περασμένη χρονιά να ξεπεράσει το φράγμα των 600.000 αυτοκινήτων σε παγκόσμιο επίπεδο, για πρώτη φορά από την ίδρυσή της, το 1927.
Οι συνολικές πωλήσεις της Volvo για το 2018 ανήλθαν σε 642.253 αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση 12,4% σε σχέση με το 2017. Πρόκειται για το πέμπτο συνεχόμενο ετήσιο ρεκόρ πωλήσεων της σουηδικής εταιρείας από το 2014 και μετά.
Εξαιρετικά αυξημένες πωλήσεις κατέγραψε η σουηδική μάρκα και στην ελληνική αγορά. Η Volvo έκλεισε το 2018 με εντυπωσιακή αύξηση πωλήσεων κατά 29,8%, ποσοστό που αποτελεί ρεκόρ ανόδου από χρονιά σε χρονιά. Οι συνολικές πωλήσεις της στην Ελλάδα ανήλθαν σε 1.695 αυτοκίνητα, έναντι 1.306 αυτοκινήτων το 2017.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2018, η Volvo είναι η μόνη που σημείωσε αύξηση πωλήσεων μεταξύ των άμεσα ανταγωνιστικών premium μαρκών. Σημαντική συνεισφορά στην άνοδο της Volvo έχει η πλήρης γκάμα των SUV της.
Ειδικότερα, το XC60 κυριάρχησε στην κατηγορία των premium μεσαίων SUV, με ταξινομήσεις 422 μονάδων και μερίδιο αγοράς 38,5%.
Πρωτιά κατέγραψε και το XC90 στα μεγάλα SUV, με τις πωλήσεις του να φθάνουν τις 133 μονάδες και το μερίδιο αγοράς το 31,9%.
Εκτός από τις πρωτιές στις κατηγορίες των μεσαίων και μεγάλων SUV, η Volvo βρέθηκε στην πρώτη θέση και της κατηγορίας τωνpremium μεσαίων μοντέλων, με τα S60, V60 και V60 Cross Country να αποσπούν μερίδιο αγοράς 28,8% (με ταξινομήσεις 184 αυτοκινήτων).
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr