Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές η κίνηση αυτή δεν θα συνοδευτεί από απολύσεις μεταξύ των 4.500 εργαζομένων στις εγκαταστάσεις ενώ παρουσιάστηκε στους εκπροσώπους τους σε μια έκτακτη συνεδρίαση του εργασιακού συμβουλίου.
Εκπρόσωπος της εταιρείας επιβεβαίωσε ότι μία βάρδια ενδέχεται να καταργηθεί για παρατεταμένο χρονικό διάστημα, αλλά απέφυγε να σχολιάσει τις πληροφορίες για τις θέσεις εργασίας που σχεδιάζεται να καταργηθούν.
«Βάσει του προβλεπόμενου όγκου (σ.σ. των παραγόμενων οχημάτων) το 2017, μπορεί να χρειαστεί να αναπροσαρμόσουμε τον τρόπο που εργαζόμαστε, κινούμενοι προοδευτικά από τις τρεις βάρδιες σε δύο» στο συγκεκριμένο εργοστάσιο, είπε ο εκπρόσωπος.
Στο εργοστάσιο του Πουασί ανατέθηκε η κατασκευή του μοντέλου C3 της Citroën μετά το κλείσιμο του εργοστασίου του Ολνέ σου μπουά, επίσης κοντά στο Παρίσι.
Το συγκεκριμένο μοντέλο της Σιτροέν πρόκειται να αρχίσει να παράγεται στη Σλοβακία από το 2017. Η παραγωγή στο Πουασί αναμένεται να πέσει στα 140.000 οχήματα του χρόνου και στα 120.000-130.000 το 2018, από τα 235.000 που προβλέπεται να παραχθούν φέτος.
Εξάλλου μια ομάδα εργαζόμενων — 210 ως 218 — σε διάφορες εγκαταστάσεις του ομίλου αναμένεται να μετατεθούν εκτός εταιρείας και να απασχολούνται στο εξής στην εταιρεία παροχής υπηρεσιών υποστήριξης Cap Gemini, σύμφωνα με τις συνδικαλιστικές πηγές. Η Cap Gemini απέφυγε να κάνει οποιοδήποτε σχόλιο.
Σε ανακοίνωσή της η συνομοσπονδία συνδικάτων CGT τόνισε ότι «διαφωνεί πλήρως με αυτή την πολιτική των νέων εξωτερικών αναθέσεων» και πρόσθεσε ότι ζητεί να επιτραπεί στους εργαζόμενους που το επιθυμούν να παραμείνουν στο μισθολόγιο του ομίλου PSA Peugeot Citroën.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr