Ο κύκλος εργασιών ανήλθε στα 386,5 εκατ. ευρώ, και το μικτό κέρδος εκμετάλλευσης στα 107,5 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση κατά 15,7% και 7,0% αντίστοιχα σε σχέση με το 2007.
Ο κύκλος εργασιών της εταιρίας ανήλθε σε 325,2 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση κατά 21,2% σε σχέση με τα 268,2 εκατ. ευρώ του 2007, ενώ τα μετά φόρων κέρδη ανήλθαν σε 20,9 εκατ. ευρώ μειωμένα κατά 19,3% σε σχέση με τα 25,9 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου του 2007.
Εντός του εννεαμήνου του 2008 ο Όμιλος ενισχύθηκε με την εξαγορά της Ergotrak από την S&B και την ανάληψη Dealership φορτηγών και λεωφορείων για την MAN, των οποίων η εν γένει πορεία τους παρουσιάζεται να συμβαδίζει με τις προβλέψεις της εταιρείας.
Οι προσπάθειες του Ομίλου εταιρειών ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ για συνεχή ανάπτυξη και καλύτερη οργάνωση έχουν ενταθεί προκειμένου να συνεχιστεί η καλή πορεία του, να διασφαλιστεί η διατήρηση του εκτεταμένου και υγιούς δικτύου πωλήσεων καθώς και της ηγετικής θέσης που κατέχει στην ελληνική αγορά.
Αυξημένες πωλήσεις αυτοκινήτων κατά 1,2% το εννεάμηνο του 2008 παρουσίασε η Suzuki σε σχέση με το αντίστοιχο εννεάμηνο του 2007. Οι πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων Suzuki ανήλθαν σε 11.295 το τρέχον εννεάμηνο σε σχέση με 11.161 πωλήσεων την αντίστοιχη περίοδο του 2007. Με βάση τις ταξινομήσεις το μερίδιο αγοράς των αυτοκινήτων Suzuki ανήλθε σε 5,3% στα ίδια επίπεδα του 2007 καταλαμβάνοντας την 6η θέση μεταξύ όλων των κατασκευαστών αυτοκινήτων.
Σημαντική αύξηση τόσο των πωλήσεων όσο και των ταξινομήσεων παρουσίασαν οι πωλήσεις μοτοσικλετών Suzuki το εννεάμηνο του 2008. Οι πωλήσεις καινούργιων μοτοσικλετών Suzuki ανήλθαν σε 6.116 το τρέχον εννεάμηνο σε σχέση με 4.356 πωλήσεων την αντίστοιχη περίοδο του 2007 παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης του 40,4%.
Με βάση τις ταξινομήσεις το μερίδιο αγοράς των μοτοσικλετών Suzuki ανήλθε σε 8,4% σε σχέση με το 6,3% του 2007 καταλαμβάνοντας την 4η θέση μεταξύ όλων των κατασκευαστών μοτοσικλετών. Στις μεγάλου κυβισμού (>126cc) ιαπωνικές μοτοσικλέτες, όπου και είναι η βασική αγορά της Suzuki, η Suzuki κατέλαβε τη πρώτη θέση μεταξύ των κατασκευαστών μοτοσικλετών, μπροστά από την Honda και τη Yamaha.
Στο τομέα της λιανικής όπου η εταιρεία διαθέτει το πιο εκτεταμένο δίκτυο στην ελληνική αγορά, βρίσκεται σε εξέλιξη η φάση αναδιοργάνωσης και ενσωμάτωσης των νέων δραστηριοτήτων. Συνολικά, κατά το εννεάμηνο του 2008, οι πωλήσεις της εταιρείας στον κλάδο λιανικής έφτασαν τα 10.420 αυτοκίνητα σε σχέση με τα 7.029 αυτοκίνητα το αντίστοιχο διάστημα το 2007.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr