Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, αυτό που αναφέρθηκε ως σημαντικό για τη διαχείριση των ανείσπρακτων απαιτήσεων ήταν η έλλειψη σημαντικών εργαλείων αξιολόγησής τους, όπως η έλλειψη προσωπικού -σε δήμους ή φορείς- που θα μπορεί να διεκπεραιώνει αυτές τις υποθέσεις. Πάνω σε αυτούς τους τομείς η Qualco Group παρουσίασε την στρατηγική της ώστε οφειλέτης και οργανισμός (δημόσιος ή ιδιωτικός) να έρχονται αρχικά σε σχέση εμπιστοσύνης προκειμένου η οποιαδήποτε ανείσπρακτη απαίτηση να οδηγείται σε τελική επίλυση με όσο το δυνατόν καλύτερη αξιολόγηση.
Η αξιολόγηση του οφειλέτη αλλά και η κατανόηση του απαιτητή, όπως αναφέρθηκε, αποτελεί το ζητούμενο, έτσι ώστε κάθε υπόθεση να διεκπεραιώνεται σωστά και με τρόπο τέτοιο που δεν θα «προσβάλλει» την κοινωνική στρατηγική πολιτική που έχει αναπτύξει κάθε ΟΤΑ. Πάντως εκείνο που αναφέρθηκε χαρακτηριστικά από τον Διευθυντή του Τμήματος Αξιολόγησης Κινδύνου και Τεχνικών Ελέγχων σε ΟΤΑ, Γιώργο Τελεχά, είναι ότι η απουσία επαρκούς και σωστής καταγραφής των ανείσπρακτων οφειλών είτε του δημοσίου είτε των ιδιωτών είναι ένα ζήτημα που απασχολεί ιδιαίτερα ενώ δεν παρέλειψε να αναφέρει ότι το ποσοστό των ανείσπρακτων οφειλών σε ΟΤΑ παραμένει αρκετά υψηλό αγγίζοντας και το 90%.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr