Οπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση, μετά την έναρξη της παραγωγικής λειτουργίας του σύγχρονου ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος κάλυψης των επιχειρησιακών αναγκών της, την ανάπτυξη της εφαρμογής για έξυπνες συσκευές αγοράς χρόνου στάθμευσης (MyAthenspass), αλλά και της πλατφόρμας για την ηλεκτρονική υποβολή ενστάσεων (https://eenstasi.
Με την προσθήκη των δύο νέων υπηρεσιών, για απόκτηση νέας κάρτας ή ανανέωση υφιστάμενης, που ενσωματώνονται στην πλατφόρμα https://eservices.
Ο Δήμος Αθηναίων ανταποκρινόμενος στις ανάγκες που δημιουργούνται λόγω των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας συνεχίζει να εμπλουτίζει καθημερινά τις ψηφιακές υπηρεσίες του, ώστε οι πολίτες να μπορούν αυτή τη δύσκολη περίοδο της πανδημίας να κάνουν τις συναλλαγές του χωρίς να απαιτείται η φυσική τους παρουσία.
Η διασύνδεση με την ηλεκτρονική πλατφόρμα γίνεται εύκολα και απλά με χρήση των κωδικών του taxisnet. Όλοι έχουν την δυνατότητα να υποβάλουν την αίτηση που επιθυμούν, να ενημερωθούν ηλεκτρονικά και να λάβουν την κάρτα μόνιμου κατοίκου στο ψηφιακό τους αποθετήριο από όπου και αν βρίσκονται.
Συνολικά οι ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχει πλέον ο Δήμος Αθηναίων έχουν φτάσει τις 74 και περισσότεροι από 61.000 πολίτες και επιχειρήσεις συνδέθηκαν με την πλατφόρμα, και τους δόθηκε η δυνατότητα να εξυπηρετηθούν εξ αποστάσεως, υποβάλλοντας την αίτησή τους ηλεκτρονικά, εξοικονομώντας με αυτόν τον τρόπο χρόνο από την αναμονή σε ουρές και άσκοπη ταλαιπωρία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr