Στα χρόνια που διευθύνει την εταιρία, ο Schmidt, επέτυχε μια σταθερή ανάπτυξη, ενώ κατόρθωσε να την επεκτείνει. Με την διορατικότητα που τον διέκρινε, προέβλεψε τους τρόπους εκείνους με τους οποίους οι άνθρωποι του θα επέκτειναν τις δυνατότητες στις εφαρμογές στο internet. Συγχρόνως, σύστησε νέα προϊόντα στη βάση του δημοφιλούς e-mail service Gmail (Google Mail στην Γερμανία και Αγγλία), μέχρι και του πρόσφατου μη αποκαλυφθέντος ακόμα G1 mobile phone. Με αποτέλεσμα, όσο αυξάνονται οι οπαδοί και η επιρροή της Google, τόσο αυξάνεται και η απήχηση της μεταξύ των διαφημιστών σε όλο τον κόσμο.
Για να συμβούν όλα αυτά, η συνταγή του Schmidt και της Google, ήταν η δυνατότητα που διέθεταν στο να προσελκύσουν κορυφαία ταλέντα του χώρου. Η οργάνωση που εφήρμοσε ο Schmidt, βοήθησε τους ανθρώπους της εταιρίας ενθαρρύνοντας τους να μοιράζονται και να ανταλλάσουν πληροφορίες και ιδέες, οι υπεύθυνοι των ειδικών projects, αφιέρωναν 20 τις εκατό του χρόνου τους στην ανάπτυξη των προσωπικών τους ιδεών, με εφευρετική και αποτελεσματική έρευνα, πράγμα που αποτέλεσε τον πυρήνα των καινοτομιών της εταιρίας.
Δεν είναι πολλά τα στελέχη, που διαθέτουν το πλεονέκτημα και την υπεροχή να αλλάζουν το τεχνολογικό τοπίο όπως ο Schmidt. Πρόσφατα, σε συνέντευξη που έδωσε στον director του McKinsey, James Manyika, δήλωσε «αν οι οργανισμοί από χώρες που τρέχουν με πολύ γρήγορους ρυθμούς, δώσουν χώρο στην ανθρώπινη δημιουργικότητα τότε βλέπω, μια πιο ισχυρή ψηφιακή βοήθεια να ανατέλλει στο συννεφιασμένο χώρο του computing».
Πάνος Τσαγκαράκης
[email protected]
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr