Η οικονομική κρίση μπορεί να ευθύνεται για πολλά πράγματα όσον αφορά την απόδοση των πωλήσεων μιας επιχείρησης, αλλά δεν αποτελεί αφορμή για επανεξέταση της συνεργασίας σας με το διαφημιστικό σας agency. Αυτό προκύπτει από το άρθρο του Ian Wakley Fami, που δημοσιεύτηκε πρόσφατα στο έντυπο του Ινστιτούτου, του Αυστραλιανού Μάρκετινγκ.
Όπως υποστηρίζει ο συγγραφέας του άρθρου, είναι δύσκολο για οποιαδήποτε εταιρία να αποφασίσει. Πως ξεχωρίζεις την ουσία στο επιχείρημα της στροφής προς άλλο agency:
Πόσες διαφημιστικές εταιρίες θα πρέπει να σκεφτείτε και να συμπεριλάβετε στο roster; μήπως πρέπει να συμπεριλάβετε την διαφημιστική που ήδη συνεργάζεστε; τι είδους pitch θα πρέπει να τρέξετε; τι brief θα δώσετε: πως θα ελέγξετε το θέμα εσωτερικά: πόσο χρόνο θα αφιερώσετε, και πόσο καιρό θα κάνετε: ποιά θα είναι τα εισοδηματικά οφέλη: Από οποιαδήποτε πλευρά και να το δείτε, οποιοδήποτε κι αν είναι το ερώτημα, δεν είναι τόσο εύκολο όσο όταν έχετε να αποφασίσετε πως θα αναπληρώσετε ένα στέλεχος.
Πολλά μπορούν να πάνε στραβά στη διαδικασία, το πιο σύνηθες είναι γιατί οι πελάτες δεν δίνουν αρκετό χρόνο στις διαφημιστικές να έρθουν με μια δημιουργική, ξεχωριστή πρόταση. Ένα άλλο είναι, ότι οι καθυστερήσεις στη διαδικασία μειώνουν τον ενθουσιασμό και τα κίνητρα της διαφημιστικής. Αυτό, πολλές φορές συνεπάγεται στο να βγάλουν «βρώμα» οι διαφημιστικές για σας και την εταιρία σας. Ή, μια πολύ ανταγωνιστική πρόταση να σας πάρει περισσότερο χρόνο από αυτόν που είχατε αποφασίσει να αφιερώσετε.
Τελικά, αυτό που βγαίνει είναι σεβασμός. Είναι αλήθεια ότι πρέπει να διαλέξετε την καλύτερη πρόταση, αλλα χρειάζεται επίσης να τους πείσετε ότι τους προσφέρεται μια μεγάλη ευκαιρία. Δηλαδή, ότι είστε αγοραστής αλλά και πωλητής.
Πάνος Τσαγκαράκης
[email protected]
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr