Και αυτό επιβεβαιώνεται, από την επιλογή του θρυλικού πιλότου-άσου των αγώνων ταχύτητας, όταν το 1929, αποχώρησε από την Alfa Romeo και ίδρυσε την Scuderia Ferrari, με σήμα το μαύρο άλογο σε κόκκινο φόντο.
Οι ειδικοί λένε, ότι το κόκκινο χρώμα εκφράζει την επιθετικότητα του χαρακτήρα αυτού που το επιλέγει σαν χρώμα σε οτιδήποτε κατέχει. Στην περίπτωση του Εnzo Ferrari, έχουν απόλυτο δίκιο. Αλλά, το κόκκινο χρώμα της Ferrari δεν είναι μόνο αυτό που χαρακτηρίζει τον ιδρυτή του και αναγνωρίζεται διεθνώς σαν brand, είναι και το κόκκινο του Marlboro, της Coca-Cola και της νεότερης Vodafone.
Brands, τα οποία είναι ηγέτες στην κατηγορία τους σε όλες τις αγορές του κόσμου, η μεν Marlboro, έγραψε τη δική της ιστορία στη διαφήμιση με τις απίστευτες εικόνες του Αμερικανικού γουέστ, με τα υπέροχα τοπία και την εικόνα του μοναχικού καουμπόι να ανάβει το τσιγάρο του, η δε Coca-Cola, με τα καταπληκτικά τηλεοπτικά σποτ, με τα απίστευτα δημιουργικά μηνύματα και υπερπαραγωγές μέχρι σήμερα, και τέλος της Vodafone, με το τελευταίο της τηλεοπτικό σποτ, όπου έχει πετύχει να περάσει το μήνυμα της απόλυτης κάλυψης στον τηλεθεατή, με όχημα ένα κόκκινο μανδύα που ξεδιπλώνεται και καλύπτει από τις γειτονιές των πόλεων, τις καθημερινές απολαύσεις και χαρούμενες στιγμές ενός ζευγαριού που παντρεύεται μέχρι, τις άπειρες ομορφιές της χώρας ως τις ακριτικές περιοχές, παρμένες και δοσμένες με την εκπληκτική φωτογράφιση του σκηνοθέτη από ψηλά, καταλήγοντας στο απόλυτο κόκκινο που καλύπτει τη μικρή οθόνη και κλείνει με το μήνυμα της απόλυτης κάλυψης.
Πάνος Τσαγκαράκης
[email protected]
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr