Ήδη, στο διαδίκτυο, διαφημίζονται αμφιβόλου προέλευσης και «φαρμακευτικής» ικανότητας σκευάσματα, τα οποια υπόσχονται αποτελεσματική ίαση στους αφελείς, που σπεύδουν να τα παραγγέλλουν ανεξάρτητα της κοινής λογικής και των ειδικών, που συστήνουν να τα αποφεύγουν.
Είναι γνωστό, σε όλους, και ιδιαίτερα στους marketers,ότι ο φόβοs είναι ο νούμερο ένα συναισθηματικός οδηγός, ο οποίος μπορεί να επηρεάσει αρνητικά, για παράδειγμα, την αγορά των φυσικών προϊόντων, τα πιο ασφαλή αυτοκίνητα και αεροπορικές εταιρίες, το πιο ασφαλές internet banking και γενικότερα τα ασφαλή, προσωπικά προϊόντα υγιεινής.
Όσο δυσάρεστο κι αν είναι να μιλάει κανείς γι αυτή, τόσο δύσκολο είναι να βρει κάποια θετικά σημεία. Για τους περισσότερους ειδικούς, μια ενδεχόμενη πανδημία, περάν των δεινών στην υγεία των ανθρώπων του πλανήτη, θα κάνει και πολύ κακό στην αγοραστικά συμπεριφορά των καταναλωτών.
Ωστόσο, υπάρχουν και θετικά σημεία για marketing ορισμένων προϊόντων και υπηρεσιών, όπως, για τα φαρμακεία, για τις εταιρίες με προϊόντα που αφορούν την υγεία, για τα DVD- VIDEO καταστήματα, τα οποια θα μπορούσαν να προωθήσουν τις ταινίες τους μέσω του διαδικτύου και με direct mail, για παράδοση κατ οίκον, για αυτούς που θέλουν να μείνουν στις οικίες τους προκειμένου να πάνε σε κάποιο θέατρο η σινεμά όπου, ενδεχομένως να κολλήσουν τον ιό, η ένα απλό κρυολόγημα, το ίδιο ισχύει και για τις εταιρίες και τα καταστήματα βιβλίων, τα ρεστοράν που διαθέτουν home delivery, καθώς επίσης και τα supermarket.
Και γιατί όχι, τα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια να ενημερώσουν τους γονείς και τους μαθητές, δια αλληλογραφίας, ότι έχουν προετοιμαστεί για τη νέα σχολική σαιζόν, δηλαδή ότι διαθέτουν ένα σχετικό ιατρικό τμήμα, η ακόμα και ένα θερμικό μηχάνημα με το όποιο θα μπορούν να αναγνωρίσουν οι υπεύθυνοι σε καθημερινή βάση, αν κάποιο παιδί έχει τις ενδείξεις που ορίζει η ιατρική κοινότητα, έτσι ώστε να αποφευχθεί η εξάπλωση του ιού στα αλλα παιδιά.
Πάνος Τσαγκαράκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr