Ωστόσο, παρά τις υποθέσεις όλων, τα πράγματα εξελίχτηκαν υπέρ του Nintendo Wii, το οποίο αποδείχθηκε μεγάλη επιτυχία. Από την τοποθέτηση του στην αγορά, τον Νοέμβριο του 2006, πούλησε πάνω από 50.000,000 κομμάτια ξεπερνώντας τα 30 εκατομμύρια του Xbox360s, και τα 23 εκατομ. του Playstation 3s. Η επιτυχία αυτή, οφείλεται κατά κύριο λόγο στη διαφοροποίηση της εμπειρίας του πελάτη με το προϊόν, η οποία στηρίζεται στην καινοτομία του παιχνιδιού, με controllers που άντεχαν σε πολλαπλή κίνηση και διαδραστικότητα.
Η καινοτομία αυτή, οδήγησε το προϊόν σε κορυφαία ανάπτυξη πωλήσεων, προσελκύοντας νέους αγοραστές του game playing, με αποτέλεσμα την πώληση περισσότερων κομματιών. Αλλά, ψάχνοντας λίγο περισσότερο, μια ενδιαφέρουσα οικονομική πληροφορία προκύπτει από αυτή την ιστορία. Κατά την τοποθέτηση του προϊόντος στην αγορά, το XBox Premium Edition, είχε τιμή πώλησης $400, ενώ το κόστος παραγωγής του ήταν $525. Το Play station 3, είχε τιμή πώλησης $ 600, με κόστος παραγωγής $800. Το κόστος παραγωγής του Wii, ήταν $158 και πωλείτο προς $250.
Το Πόιντ: εκεί που η Microsoft και η Sonny είχαν σημαντικές απώλειες στις πωλήσεις κάθε κομματιού (περιμένοντας ότι θα τις κάλυπταν από τα licensing fees), η Nintendo, είχε ένα υγιέστατο κέρδος και πολλούς ευτυχισμένους πελάτες.
Πηγή: Peter Merholz, Harvard Business Review
Πάνος Τσαγκαράκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr