Η συγχώνευση αυτή, έρχεται εν μέσω της οικονομικής ύφεσης, για να προσφέρει ακόμα περισσότερες πληροφορίες και συμβουλές για τους χρήστες του διαδικτύου. Σε ερεύνα, που έγινε στις ηνωμένες πολιτείες της Αμερικής, δείχνει, ότι το 52% των αμερικανών πολιτών χτυπήθηκαν σκληρά από την οικονομική ύφεση. Αυτοί, που αναζήτησαν ευκαιρίες στο διαδίκτυο, οι όποιες συνδέονται με την εργασία, άνοιξαν το δρόμο για το είδος πληροφόρησης και ενημέρωσης της οικονομικής κατάστασης που επικρατεί, αλλά και το αντίκτυπο που το διαδίκτυο έχει σαν μέσο, στη διαμόρφωση άποψης των πολιτών και τον εκ των πραγμάτων συμβιβασμό τους με την οικονομική ύφεση.
Περισσότεροι από τα δυο τρίτα των αμερικανών-69%- χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο, για να βοηθηθούν σε προσωπικά θέματα τα οποία προκύψαν, ή ήταν αποτέλεσμα της ύφεσης. Προσπάθησαν να συγκεντρώσουν πληροφορίες, τόσο από που προήρθε, όσο και για τις λύσεις που υπάρχουν στα εθνικά, οικονομικά προβλήματα της χώρας. Αυτό αντιστοιχεί στο 88% των ενηλίκων χρηστών.
Το διαδίκτυο, βρίσκεται ψηλάμεταξύ των πηγών πληροφόρησης και συμβουλής, για τους ανθρώπους σε δύσκολες στιγμές, ειδικότερα όταν αντιμετωπίζουν προσωπικά οικονομικά προβλήματα. Ταυτόχρονα, τα άλλα media, όπως, η τηλεόραση, το ραδιόφωνο και ο τύπος, εκπορθούν το διαδίκτυο, σαν πηγές ειδήσεων που αφορούν την εθνική οικονομία, επισκιάζοντάς το.
Για τους περισσότερους, που ενδιαφέρονται να μάθουν τα δικά τους, αλλά και τα παγκόσμια οικονομικά προβλήματα μέσω της αναζήτησης -πληροφόρησης στο διαδίκτυο, έχει σημασία. Οι άνθρωποι, δεν συμβουλεύονται άλλους, ή ένα μόνο μέσο, προτιμούν την αναζήτηση σε μια πιο ευρεία πλατφόρμα ενημέρωσης και επικοινωνίας με άλλους ανθρώπους.
Ο μέσος αμερικανός, χρησιμοποιεί δυο με τρεις πηγές ενημέρωσης για να βγάλει νόημα, όσον άφορα τι συμβαίνει στη χώρα του, και στο να προγραμματίσει τις προσωπικές του στρατηγικές προσαρμογής. Η διαδικασία, γίνεται πιο κατανοητή, όταν τα άτομα μέσω του διαδικτύου λειτουργούν διαδραστικά ανταλλάσοντας τις πληροφορίες που βρίσκουν. Μιλούν στους άλλους, αναζητούν επίκαιρη ενημέρωση από τις άλλες πηγές των media και ενεργοποιούνται, όταν βρίσκουν διορατικές λύσεις, οι όποιες πιστεύουν ότι θα τους βοηθήσουν να καταλάβουν τι συμβαίνει στην οικονομία τους και, πως μπορούν να προσαρμοστούν με τις αλλαγές που η ύφεση έφερε μαζί της.
Ωστόσο, η αναζήτηση πληροφόρησης και συμβουλής μέσω του διαδικτύου, δεν είναι τόσο έντονη για πολλούς αμερικανούς. Περίπου, το ένα πέμπτο (18%) λένε, ότι ψάχνουν τουλάχιστον μια φορά την ημέρα, για υλικό που συνδέεται με την οικονομική ύφεση. Περίπου, μισοί από του χρήστες του διαδικτύου, λένε, ότι λαμβάνουν τέτοιο υλικό, κάθε δυο ημέρες, ή λιγότερο.
Πολλοί, από τους πλέον ενεργούς αναζητητές και επικοινωνιακούς χρήστες, είναι αυτοί που χτυπήθηκαν άσχημα από την ύφεση, κάπου 52% των αμερικανών, πλήγηκαν σκληρά για κάποιον από τους παρακάτω λογούς:
-35% είδαν τις επενδύσεις τους να χάνουν περισσότερο από το ήμισυ της αξίας τους
-27% απο αυτούς που εργαζόντουσαν σε μόνιμη ή μερική εργασία, είχαν μείωση των αποδοχών τους και του ωραρίου τους..
-27% των ιδιοκτητών κατοικιών, είδαν την αξία των κατοικιών τους να μειώνεται στο ήμισυ.
-14% των Αμερικανών, απολύθηκαν ή έχασαν τις δουλείες τους στη διάρκεια της ύφεσης.
Ένα μεγάλο μέρος της έρευνας, έχει να κάνει με έναν «υποπληθυσμό», που αποκαλείται «online economic users». Αυτοί, είναι το 69% των αμερικανών και το 88% των internet users, που χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο για λόγους, οι οποίοι συνδέονται με την οικονομική ύφεση.
Πηγή: Harvard Business Review
Πάνος Τσαγκαράκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr