Κατ αρχήν, οι κινέζοι καταναλωτές είναι νεότεροι, από τους καταναλωτές άλλων πλούσιων χωρών, το 80% είναι κάτω των 45 ετών, σε σύγκριση με το 39% των αμερικανών και το 19% των γιαπωνέζων. Επίσης, σε έρευνα που διεξήγαγε το McKinsey, φαίνεται, ότι είναι λιγότερο επηρεασμένοι και προσκολλημένοι στα luxury brands, και ενδιαφέρονται περισσότερο για τα λειτουργικά brands και πόσο καιρό μπορούν να διαρκέσουν, σοφή σκέψη, μιας και θα ζήσουν πολύ περισσότερο από αυτά.
Η διαπίστωση αυτή, μπορεί να ακούγεται περίεργη δεδομένου, ότι βρισκόμαστε στο μέσο μιας παγκόσμιας οικονομικής κρίσης. Ωστόσο, οι κινέζοι αντιπροσωπεύουν μια σπάνια ευκαιρία (παρά τη ζοφερή εικόνα που επικρατεί στον υπόλοιπο κόσμο), για πολλές μεγάλες εταιρίες της δύσης.
Ανεξάρτητα από την παγκόσμια κρίση, ο αριθμός των πλούσιων νοικοκυριών μεγαλώνει. Το 2015, η κίνα, θα συγκεντρώνει τον τέταρτο μεγαλύτερο αριθμό στον κόσμο πλουσίων ανθρώπων. Οι εταιρίες οι οποίες κατανοούν τους παράγοντες, που διαφοροποιούν την αγοραστική νοοτροπία των κινέζων, μπορούν να βρεθούν ένα βήμα μπροστά από τους ανταγωνιστές τους.
Πηγή: the Mckinsey report
Πάνος Τσαγκαράκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr