Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Αυτό που πρέπει να γίνει από τις επιχειρήσεις οι όποιες αναδεικνύουν το άλλο πρόσωπο τους, είναι να το επικοινωνήσουν περισσότερο και πιο συχνά, αν και είναι πολλοί αυτοί που πιστεύουν το αντίθετο. Η διαφημιστική επικοινωνία ενός προϊόντος ή υπηρεσίας σε σχέση με την επικοινωνία μιας εταιρικής κοινωνικής δραστηριότητας, στοχεύει σε συγκεκριμένο καταναλωτικό κοινό με σκοπό την δημιουργία μιας τάσης και αντίληψης μιας αγοραστικής συμπεριφοράς, ενώ, η επικοινωνία μιας δραστηριότητας -εταιρικής κοινωνικής ευθύνης απευθύνεται στο σύνολο της κοινωνίας. Κι αυτό γιατί, αποτελεί τη συνειδητή υπεράσπιση των αξιών του ανθρώπου αλλά και του περιβάλλοντος, κατά συνέπεια καθιστά την εφαρμογή της στις εξωτερικές και εσωτερικές δραστηριότητες μιας επιχείρησης, σαν ηθική υποχρέωση.
Αυτό, δεν σημαίνει ότι η δημοσιοποίηση τέτοιων δραστηριοτήτων δεν πρέπει να επιδιώκεται. Η διαμόρφωση της κοινής γνώμης, όσον αφορά την προκατάληψη της απέναντι στις επιχειρήσεις και το τρόπο που αξιοποιούν τα κέρδη τους, απαιτεί παράπλευρη και εξειδικευμένη ενημέρωση επικοινωνία. Τα παραδείγματα των επιχειρήσεων που προβάλουν το άλλο, το ευαίσθητο πρόσωπο τους με διάφορα προγράμματα εκστρατείες είναι πολλά. Μερικά από αυτά είναι:
- Της Diageo, με το πρόγραμμα «dont drink and drive
- Της Price Waterhouse Coopers, με τη χριστουγεννιάτικη εκδήλωση πράξη αγάπης για 90 προσφυγόπουλα σε συνεργασία με το Ελληνικό συμβούλιο για τους πρόσφυγες «Πυξίδα», και την ύπατη αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.
- Της Alpha Bank, με τις συνεχείς δενδροφυτεύσεις
- Του τηλεοπτικού σταθμού Skai, με τις δενδροφυτεύσεις στην Πάρνηθα.
- Της ΤΙΤΑΝ, με τη δημιουργία ιατρικών κέντρων.
- Της VODAFONE, με το πρόγραμμα «Τηλεϊατρικής» για 17 δήμους της Ελλάδας.
- Της Alumil, με την εκστρατεία κατά της υπερθέρμανσης του πλανήτη.
- Της INTERAMERICAN, και τη συμμέτοχη της στην εκστρατεία κατά του καρκίνου του μαστού, και πολλών άλλων επιχειρήσεων που δεν με φτάνει ο χώρος της σελίδας για να τις αναφέρω όλες.
Πάνος Τσαγκαράκης
[email protected]