Στην περίπτωση του κόμματος της κυβέρνησης, τα παπαγαλάκια μπορεί να αποτυπώνουν το κλίμα που επικρατεί εδώ και μήνες με την καταστροφολογία και τη σκανδαλολογία της αντιπολίτευσης, ωστόσο, δεν προσφέρει ούτε δίνει το κίνητρο στους πολίτες γιατί να το ψηφίσουν. Τα επιτεύγματα και η αντίδραση της κυβέρνησης στα προβλήματα που δημιούργησε η διεθνής οικονομική κρίση, όπως παρουσιάζονται στο σποτ, δεν είναι αποτέλεσμα της «καλής» πολιτικής των εκπροσώπων του κόμματος της στο ευρωκοινοβούλιο, είναι ad hog -ενέργειες-ενέσεις, ενδυνάμωσης μιας από καιρό παραπαίουσας οικονομίας.
Παρόλα αυτά, λείπει από το μήνυμα της το επιχείρημα [the justification], που θα πείσει και θα προτρέψει -εκτός των ψηφοφόρων της- τους αναποφάσιστους και τους αδιάφορους πολίτες της χώρας, ώστε να την επιλέξουν.
Το ίδιο συμβαίνει και με το τηλεοπτικό μήνυμα της αντιπολίτευσης, δεν καταλαβαίνω τη λογική πίσω από τα πλακάτ και τις υπενθυμίσεις για την ανεργία, το χαμηλό βιοτικό επίπεδο των ελλήνων πολιτών, την αναπόφευκτη λόγω κρίσης συρρίκνωση της πραγματικής οικονομίας, και πολύ περισσότερο δεν καταλαβαίνω την παρουσία του πρόεδρου της, να δηλώνει, ότι ψηφίζοντας το κόμμα του για το ευρωκοινοβούλιο θα αλλάξουν όλα;
Εδώ, είναι και το επικοινωνιακό λάθος του μηνύματος, μπερδεύει, αντικατοπτρίζει την ποθούμενη επιθυμία του να ανέλθει στην εξουσία, πριν ακόμα έρθει η προσδοκώμενη για αυτό ώρα των εθνικών εκλογών. Αντί, να εστιάζει σε προτάσεις-λύσεις στα τρέχοντα προβλήματα, μέσω των οποίων οι εκπρόσωποι του κόμματος του θα επιτύχουν καλύτερη συμπεριφορά και όρους από τους εταίρους μας.
Όσον άφορα το μήνυμα του ΚΚΕ, και αυτό πάλι, δεν δίνει το λόγο στους ψηφοφόρους γιατί να το ψηφίσουν, εκτός από το να αντιδράσουν στα χιλιοειπωμένα αντιλαϊκά συμφέροντα.
Έχω την αίσθηση, ότι στις ευρωεκλογές ο κόσμος ψηφίζει περισσότερο τους εκπρόσωπους των κομμάτων στηριζόμενοι στις ικανότητες και την εμπειρία που διαθέτουν, για να μπορέσουν να διεκδικήσουν ό τι είναι καλύτερο για την Ελλάδα. Με ισχυρή και αποφασιστική φωνή και, ενδεχομένως θα έλεγα, με πνεύμα συναίνεσης σε θέματα που αφορούν το καλό του τόπου, πράγμα απίστευτο για τα ελληνικά πολιτικά δεδομένα.
Ίσως, οι επικοινωνιολόγοι των κομμάτων θα πρέπει να εστιάσουν τις καμπάνιες που έχουν αναλάβει στα ζητούμενα, δηλαδή, στον τρόπο που θα προωθήσουν τα ελληνικά συμφέροντα στο ευρωκοινοβούλιο με συγκεκριμένες προτάσεις και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των εκπροσωπων τους, και όχι, να σύρουν και αυτές τις εκλογές σε ένα πόλεμο λάσπης του ενός κόμματος προς το άλλο.
Μέχρι τότε, αφού δεν παρουσιάζουν κανένα ουσιαστικό ενδιαφέρον τα τηλεοπτικά μηνύματα των κομμάτων, εγω, και ας κινδυνέψω να κακο-χαρακτηριστώ, θα παρακολουθώ ανελλιπώς το άκρως απολαυστικό νούμερο καιρού της κ. Πετρούλας, τι να πω; Που να σφίξουν οι ζέστες!
Πάνος Τσαγκαράκης
[email protected]
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr