Η προσωπική μέριμνα όμως της ηγεσίας της κυβέρνησης για την διαδικασία δείχνει ότι πρόκειται για ένα βασικό σχέδιο προς υλοποίηση - έστω κι αν είναι άγνωστο και αμφίβολο το αν οι σταθμοί που δεν θα πάρουν άδεια θα κλείσουν, πώς θα γίνει αυτό, πότε και σε ποια χρονική στιγμή θα είναι έτοιμοι να λειουργήσουν οι νέοι, «καθαροί» καναλάρχες.
Ποιος μπορεί να είναι ο στόχος μίας τόσο αθέμιτης και πρωτοφανούς διαδικασίας;
Είναι απολύτως βέβαιον ότι βασική επιδίωξη είναι να διαμορφωθεί ένα ωραίο επικοινωνιακό περιβάλλον για τον Αλ. Τσίπρα, εν όψει της παρουσίας του στην ΔΕΘ την μεθεπόμενη εβδομάδα. Εχοντας ολοκληρώσει την δημοπράτηση-παρωδία, μπορούν όλοι να φανταστούν τον Τσίπρα να μιλάει στην ΔΕΘ για την πάταξη της διαπλοκής, την κάθαρση στο ραδιοτηλεοπτικό τοπίο, την αλλαγή σελίδας και όλα αυτά τα τετριμμένα.
Κάτι άλλο να παρουσιάσει η κυβέρνηση δεν έχει και αυτό το χρειάζεται. Κατά τα λοιπά, υπάρχουν μόνο υποσχέσεις που αθετήθηκαν και φόροι που επιβλήθηκαν και δεν εισπράττονται.
Επιπλέον, τόσο τα ραδιοτηλεοπτικά όσο και το παραμύθι με τα στατιστικά στοιχεία που δήθεν παραποιήθηκαν το 2009 για να μπεί η χώρα στα μνημόνια προσφέρει στον Αλ. Τσίπρα ένα βολικό περιβάλλον εν όψει του συνεδρίου του ΣΥΡΙΖΑ, όπου χρειάζεται και πάλι κάποιους μύθους και κάποιους «δράκους» προκειμένου να παρακάμψει τους ανησυχούντες αριστερούς για την μετάλλαξη του αγνού ΣΥΡΙΖΑ σε μνημονιακή υπερδύναμη.
Είναι φανερό ότι οι επικοινωνιακές μάχες της κυβέρνησης είναι το βασικό μέλημα του Μεγάρου Μαξίμου, όπως είναι βέβαιο ότι αργα ή γρήγορα οι επικοινωνιακές μάχες χάνονται όταν δεν υπάρχει πολιτικό περιεχόμενο.
Το ότι το φθινόπωρο θα είναι δύσκολο αποτελεί κοινοτοπία εδώ και πολλά χρόνια. Αυτήν τη φορά η κοινοτοπία θα επιβεβαιωθεί και το μόνο που απομένει να φανεί είναι πόσο δυνατός θα είναι ο θόρυβος της κατάρρευσης, πρώτα της κοινωνικής και εν συνεχεία της πολιτικής.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr