Λίγες από τις διάφορες μορφές βίας, που περνάνε από τον μυαλό, είναι οι εξής
1). Η φυσική βία της σωματικής βιαιοπραγίας εναντίον ατόμων
2). Η στρατιωτική βία του στρατιωτικού πολέμου, από κράτος σε κράτος
3) Η οικονομική βία, αυτή που εφαρμόζεται τόσο αποτελεσματικά, και καταστροφικά πάνω στην ελληνική κοινωνία, από την Τρόικα με την ευγενή σύμπραξη της ελληνικής εξουσίας
4) Η πολιτική βία, αυτή που εφαρμόζεται με την υποστήριξη της στρατιωτικής βίας, αλά στυλ χούντας,
5) Αλλά και η πολιτική βία που ασκείται όταν μία τρικομματική κυβέρνηση, εκμεταλλευόμενη την κοινοβουλευτική της πλειοψηφία, ασκεί πάνω στην πλειοψηφική βούληση του λαού, και της αντιπολίτευσης, νομοθετώντας σχεδόν παρακρατικά, και κατά συνεχιζόμενη έκτακτη κατάσταση, και χωρίς σεβασμό στην κοινοβουλευτική διαδικασία, νόμους που χρησιμοποιούνται για την εφαρμογή της οικονομικής βίας
6) Η εθνική βία που ασκείται από έθνος σε έθνος, κάτι που χαρακτηρίζει ειδικά την ευρωζωνική πολιτική της Γερμανίας πάνω στα υπόλοιπα 16 κράτη του κοινού νομίσματος.
7) Η νομική βία, αυτή που υποστηρίζεται από την έλλειψη διεκπεραίωσης εκατοντάδων χιλιάδων δικαστικών υποθέσεων επί δεκαετίες, από την ελληνική δικαιοσύνη.
8) Αλλά και η νομική βία που, λαμπρά, στολίζει το ελληνικό σύνταγμα, και η οποία θεμελίωσε την ασυλία και την ατιμωρησία του πολιτικού συστήματος, με τους νόμους περί βουλευτικής ασυλίας και υπουργικής ανευθυνότητας
9) Η σεξουαλική βία, και αυτή που υποστηρίζεται από σωματική βία, αλλά και αυτή που υποστηρίζεται και προωθείται από την οικονομική βία.
10) Η οικονομική βία του κακού εργοδότη που εκμεταλλεύεται την ανάγκη του εργαζόμενου και του άνεργου, αλλά και η κοινωνική βία του κακού συνδικαλιστική, που εκμεταλλεύεται τα ευάλωτα στοιχεία της κοινωνίας, για να προωθήσει ειδικά συμφέροντα.
11) Η χρηματοπιστωτική βία, αυτή που υποδουλώνει ολόκληρους λαούς, για πολλές γενεές σε οικονομική ανέχεια και συνδεδεμένη εκμετάλλευση, όπως στρώνεται το μεσοπρόθεσμο, αλλά και το μακροπρόθεσμο μέλλον της Ελλάδας.
12) Η θεολογική βία, αυτή που καταστρέφει την υπόσταση ολόκληρων λαών για να επιβάλει την δικιά της θεολογική ιδεολογία, όπως κάνανε οι ισπανοί και πορτογάλοι κατακτητές στην Λατινική Αμερική, αλλά και οι βρετανοί στην Αφρική.
12) Η βία της διαφθοράς. Και αυτή η βία είναι ίσως η πιο δημοκρατική, γιατί σχεδόν όλοι μπορούν να την επιχειρήσουν στο επίπεδο της προσωπικής τους εμβέλειας.
Όλες αυτές οι μορφές βίας είναι ανήθικες, αντικοινωνικές, με την βαθύτερη έννοια της λέξης, και βασικά, καταστροφικές για τους ανθρώπους, αλλά και τους κοινωνικούς θεσμούς και τα κοινωνικά συστήματα.
Αντιλαμβάνεσαι ποιος είναι ο υποκριτής και ποιος όχι, ποιος προσπαθεί να πει ψέματα και ποιος προσπαθεί να βρει την αλήθεια, όταν ακούς κάποιον, να καταδικάζει την μορφή βίας που δεν τον συμφέρει, προσωπικά, και να αποσιωπά τις μορφές βίας που ο ίδιος εφαρμόζει εναντίον άλλων. Σε αυτό το θέμα, δεν ξέρω κανένα πολιτικό στην Ελλάδα, αλλά και στο εξωτερικό, που να μην είναι ψεύτης και συμφεροντολόγος, και να μην είναι ένοχος προσπάθειας να χειραγωγήσει την κοινή γνώμη.
Έτσι, ας επιστρέψουμε στο σημερινό δημοσιογραφικό συμβάν, στην συνέντευξη του κ. Παναγιώταρου που ανέφερα στην αρχή, και που δούλεψε καταλυτικά για το σημερινό άρθρο.
α) Γιατί η σωματική βία που απείλησε αυτός ο πολιτικός είναι πιο πολύ καταδικαστέα από την οικονομική βία που εφαρμόζει καταπιεστικά, και εκμεταλλευτικά, η παγκόσμια χρηματοπιστωτική κεφαλαιαγορά, σε όλο τον κόσμο, με πρώτη και καλύτερη την Ελλάδα;
β) Γιατί αυτή η βία που ασκούν οι τραπεζίτες, είναι πιο καταδικαστέα από την βία που ασκούν πολλά μέλη της Χρυσής Αυγής, και σύσσωμο το κόμμα, κατά των οικονομικών μεταναστών στην πατρίδα μας;
και
γ) Γιατί η βία που ασκεί, και που απειλεί να ασκήσει η Χρυσή Αυγή, είναι πιο καταδικαστέα, από την οικονομική, πολιτική και συνταγματική βία που ασκεί συνεχώς και αδιαλείπτως η τρικομματική κυβέρνηση;
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr