Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
![Reporter.gr on Google News](/images/google%20news/reporter%20news%20300x100.png)
Γράφει ο Ντίνος Κουτσολιούτσος
Αυτό το έργο το έχω ξαναδεί, και ξαναδεί, και πάλι ξαναδεί, και είμαι ο μεγαλύτερος βλάκας του κόσμου, διότι την στιγμή που αυτό το συναρπαστικότατο θρίλερ, πιο συναρπαστικό και από τον τωρινό Τζέιμς Μπόντ που παίζεται ανά την υφήλιο αυτήν την στιγμή, και πιο επαναληπτικό, σχεδόν, από τα επανωτά κινηματογραφικά έργα του άγγλου πράκτορα τα τελευταία 50 χρόνια, φαίνεται να φτάνει στο επιθυμητό χάπι έντ, βρίσκω το εαυτό μου να έχει πλήρως ξεχαστεί μέσα στην λαγνεία του πολιτικού και του οικονομικού κινδύνου, και να ζω, με όλο μου το είναι, με τρομερή αγωνία όπως κάθε θεατής χολιγουντιανού έργου, το πολιτικοοικονομικό θρίλερ του εάν θα υπερψηφίσουμε τα μέτρα, και εάν θα πάρουμε την τελευταία δόση, και εάν θα χρειαστούμε να χρεοκοπήσουμε άτακτα. Αυτό το απαίσιο έργο τρόμου και φόβου, το έχω δει, και το έχω ξαναδεί, και μπορώ να σου πω το τέλος του, αυτή την στιγμή.
Ο Κουβέλης θα εξασφαλίσει την ψήφιση των μέτρων είτε δια της υπερψήφισης είτε δια της αποχής, και θα λάβουμε την επόμενη δόση, η οποία δεν θα αλλάξει τίποτα στην χώρα, ότι και να λέει η κυβέρνηση, διότι τα νέα μέτρα εξαντλητικής λιτότητας θα συνεχίσουν την ανελέητη καταστροφή της οικονομίας και της κοινωνίας της Ελλάδας, οι ελληνικές τράπεζες, παρόλη την ανακεφαλαίωσή τους, δεν θα προσφέρουν δάνεια στην οικονομία ακολουθώντας το παράδειγμα των τραπεζών των υπολοίπων κρατών της περιφερείας, δηλαδή Ιταλίας, Ισπανίας και Πορτογαλίας, και η ύφεση θα συνεχίσει την άγρια πτώση της και η ανεργία την εξύψωσή της, μέχρι εξαϋλώσεως, φαντάζομαι.
Πόσες φορές δεν έχουμε δει κινηματογραφικά έργα θρίλερ, όπου απίθανα και απίστευτα εμπόδια εμφανίζονται κάθε πέντε λεπτά στην πλοκή του έργου, για να δυσκολέψουν τον κρίσιμο αγώνα θανάτου και ζωής του πρωταγωνιστή, η της πρωταγωνίστριας, αναγκάζοντας το ήρωα να φτάσει στο χείλος του γκρεμού, ξανά και ξανά, και ως δια μαγείας, την τελευταία, την υστάτη στιγμή, να σωθεί, για να μπορέσει να πρωταγωνιστήσει και στο επόμενο θρίλερ, το οποίο θα σκηνοθετηθεί εξ ίσου δραματικό και συναρπαστικό. Το βασικό θέμα είναι ότι ο ήρωας σώζεται, ξανά και ξανά, στο τέλος κάθε έργου, διότι χωρίς τον ήρωα, δεν βγαίνει το επόμενο έργο, και κάποιος παραγωγός, και κάποιοι επενδυτές θέλουν να βγάλουν και άλλα λεφτά, και άλλα λεφτά,
Σας θυμίζει μήπως τίποτα αυτός ο θεμιτός η αθέμιτος παραλληλισμός; Μήπως οι τριμηνιαίες δραματικές αντιπαραθέσεις μεταξύ της Τρόικας και της εκάστοτε ελληνικής κυβέρνησης σαν θυμίζουν καθόλου τα επαναλαμβανόμενα έργα του Μποντ; Είναι μήπως καθαρή σύμπτωση, ότι κάθε τρίμηνη αντιπαράθεση τον τελευταίο χρόνο, γίνεται όλο και περισσότερο δραματική, και υπαρξιακά επικίνδυνη, τουλάχιστον όπως υποστηρίζουν, σαν μαγνητοφωνημένα μηνύματα, οι αξιωματούχοι των τελευταίων κυβερνήσεων. Είναι μήπως τυχαίο ότι όσο ο ελληνικός λαός ξεχαρβαλώνεται όλο και περισσότερο από τα προηγούμενα μέτρα, το γεγονός, τόσο οι τελευταίοι τοκετοί των διαπραγματεύσεων για τα διασωστικά τέρατα που φέρνουν στην ζωή, γίνονται όλο και πιο δύσκολοι και πιο δραματικοί; Στο τωρινό τοκετό, των 14.5 δις, η των 18.5 δις, δεν σαν φαίνεται απίστευτο το γεγονός ότι ο τοκετός των διαπραγματεύσεων διήρκησε ακριβώς τέσσερις μήνες, και η γέννα έχει προγραμματιστεί μία μέρα πριν την βάπτιση στα ευρωζωνικά συνέδρια, που λέει ο λόγος;
Δεν νομίζεται ότι χρειάζεται τρομερή παραγωγική και σκηνοθετική ικανότητα, να καταφέρνει η εκάστοτε ελληνική κυβέρνηση, με την πλήρη θεατρική υποστήριξη της Τρόικας και της Ευρωπαϊκής ηγεσίας, κάθε φορά, μα κάθε φορά, να κλείνει τις ικανότατες και σκληρότατες διαπραγματεύσεις της, κυριολεκτικά στο παραπέντε, εάν όχι στο παραένα, έτσι ώστε ποτέ να μη υπάρχει καιρός για μία σημαντική κοινοβουλευτική συζήτηση, παρά να μπαίνουν και να βγαίνουν αυτά τα τραγικά νομοσχέδια από την Βουλή μέσα σε ένα η δύο εικοσιτετράωρα, έτσι, ώστε, πριν ακόμα στεγνώσει το μελάνι να παρουσιάζονται τα νομοσχέδια επικυρωμένα από τον ελληνικό λαό, την επόμενη μέρα στα ευρωπαϊκά συνέδρια. Με αποτέλεσμα, ο έρημος ελληνικός λαός, να βρίσκεται σε μία διαρκή κατάσταση ζαλάδας, του υπαρξιακού καταποντισμού και θανάτου, με τον οποίον απειλείται, από όλους, σχεδόν κάθε μέρα.
Πολλοί έχουν μιλήσει για το φοβερό οικονομικό πόλεμο που διεξάγεται μέσα στην Ευρωζώνη, από την αρχή της κρίσης, και όχι μόνο. Εάν παρατηρήσει κανείς την ψυχική, ψυχολογική, υπαρξιακή κατάσταση του ελληνικού λαού, θα δει ξεκάθαρα ότι οι έλληνες είναι ένας λαός σε πλήρη εμπόλεμο κατάσταση. Τα ψυχικά τραύματα δίνουν και παίρνουν, και οι πολυάριθμες αυτοκτονίες είναι μία από τις κορυφές του παγόβουνου που καταδυναστεύει την ελληνική κοινωνία. Μία κοινωνία, της οποίας οι ίδιες οι πολιτικές κυβερνήσεις της, είναι οι κύριοι συντελεστές και πρωτεργάτες αυτού του τεράστιου, του ανελέητου εκφοβισμού που έχει εξαπολυθεί εναντίων των ελλήνων πολιτών και ψηφοφόρων.
Αυτό που ο θίασος ελληνικών κυβερνήσεων, τροικανών τεχνοκρατών και γερμανοευρωπαϊκής ηγεσίας, έχει εξαπολύσει, και συντηρεί συστηματικά, εδώ και τρία χρόνια εναντίον του ελληνικού λαού, είναι ένας πόλεμος, εξ ίσου εξουθενωτικός και εξ ίσου καταστροφικός εναντίον του ελληνικού λαού.
Η γέννηση και η πρόωρη και εντελώς εντυπωσιακή ανάπτυξη της Χρυσής Αυγής, δεν αποτελεί παρά το ξεκάθαρο «όπερ έδει δείξαι» των αρχαίων μαθηματικών μας, και συγνώμη για την τυχόν ανορθογραφία μου. Η Χρυσή Αυγή είναι μία από τα τραγικά αποτελέσματα, επακόλουθα των ψυχικών, εθνικών και κοινωνικών τραυμάτων που έχει υποστεί η ελληνική κοινωνία, από αυτόν το ανελέητο πόλεμο, που η ξεδιάντροπη Μέρκελ, έχει το θράσος, μόλις προχθές να υποστηρίξει ότι η διάσωση της Ευρωζώνης προχωράει σωστά, και ότι έχουμε τουλάχιστον πέντε χρόνια ακόμα παρόμοιας θεραπείας. Αναρωτιέται κανείς, που περιμένει να βρει τόσες επανωτές και εναλλασσόμενες κυβερνήσεις στις χώρες της περιφέρειας, Ελλάδα, Ιταλία, Ισπανία, και Πορτογαλία να υποστηρίξουν ξανά και ξανά αυτήν την εγκληματικά εκμεταλλευτική και καταστροφική πολιτική «διάσωσης».
Η τραγωδία της ανθρώπινης κοινωνίας ανά τους αιώνες είναι ότι οι ολίγοι δια διαφόρων μέσων, ανάλογα στις ιστορικές συγκυρίες των διαφόρων εποχών, πάντα καταφέρνουν να χειραγωγούν τους πολλούς. Στην αρχαιότητα, οι φαραώ, και οι διάφοροι θεοκράτες βασιλείς, χρειαζόντουσαν την πειθώ της θεολογικής πίστης και των υπερκόσμιων θαυμάτων, για να πείσουν τους πολλούς να υπακούουν στις εντολές και τις επιθυμίες των ολίγων. Στην σύγχρονη εποχή, όπου δήθεν κυριαρχεί η κοινοβουλευτική «δημοκρατία», οι ολίγοι αναγκάζονται να σχεδιάζουν, να σκηνοθετούν ολόκληρες θεατρικές παραστάσεις, με πολλαπλούς πρωταγωνιστές και πολλαπλούς κομπάρσους, για να πείσουν τους πολλούς περί της σοφής πολιτικής των ολίγων.
Όσο και να αρνείται, να αντιστέκεται και να…
Ο κ. Πολάκης είναι σίγουρα ένα άτομο που…
Κύριε Πρωθυπουργέ, είμαι από τους πολλούς, θερμούς υποστηρικτές…
Πέραν από την πιστοποιημένη διαφοροποίηση του ανθρώπινου εγκεφάλου,…
Σε μια από τις αναρίθμητες όσο και μάταιες…