« Στην τροχιά των ριάλιτι συνεχίζει να κινείται το εγχώριο τηλεοπτικό τοπίο με τους σταθμούς να αναζητούν καινούργια από τη διεθνή αγορά. Φαίνεται ότι τα στελέχη του ALPHA, θέλουν να το πάνε ένα… βήμα παρακάτω, καλοβλέποντας ένα ριάλιτι-επιβίωσης που προβάλλεται σε αρκετές χώρες. Mελετούν το «Survival of the fittest» που είναι ένα ριάλιτι… μάχης των δύο φύλων, δηλαδή με ομάδα αντρών εναντίον γυναικών.
Βέβαια μετά την πορεία του Bachelor υπάρχουν πολλά στελέχη του ALPHA που… προειδοποιούν πως το «Survival of the fittest» θα κοστίσει ακόμα περισσότερο κινδυνεύοντας να σημειώσει τις ίδιες χαμηλές πτήσεις στους πίνακες τηλεθέασης. Λέγεται μάλιστα ότι για τη «μάχη των φύλων» που προβάλλεται στο ριάλιτι-επιβίωσης έχει προκληθεί και… μάχη στελεχών στον ALPHA… για μία ακόμα φορά…!».
Ωραία έμπνευση, στους καιρούς του εγκλεισμού, του φόβου, της «αφραγκίας», της πανδημίας που δεν λέει να το βάλει κάτω, του εμβολίου που έρχεται, των καθημερινών τρομακτικών ειδήσεων για εκατοντάδες διασωληνωμένους, για τις Μ.Ε.Θ. που δεν χωράνε άλλους…..
Θα πρότεινα μάλιστα – για να μειωθεί το κόστος- να χρησιμοποιηθούν ως «εθελοντές», χωρίς αμοιβή λόγω προσφοράς κοινωνικού έργου οι κ.κ. Χαρδαλιάς, Κικίλιας, Πέτσας, Σύψας στην ομάδα των ανδρών και οι κυρίες Παγώνη, Παπαευαγγέλου και Αχτσιόγλου για να υπάρξει και επίσημη συμμετοχή αλλά και να οριστεί –χωρίς κόστος- ως έδρα των μαγνητοσκοπήσεων το Ζάππειο. Αυτό θα ήταν ένα πραγματικά αντιπροσωπευτικό reality με δωρεάν εικόνες εντατικών από τους τηλεοπτικούς σταθμούς.
Σταματώ εδώ γιατί ακόμα και το χιούμορ έχει κάποια όρια. Η υπομονή μας δεν έχει. Γιατί σε καιρούς δύσκολους, γεμάτους πόνο και φόβο , φτώχια , δυστυχία και άγνοια, οι τηλεοπτικοί μας σταθμοί – με εξαίρεση την ΕΡΤ, ευτυχώς- , φροντίζουν να μας αποσπούν την προσοχή από την πραγματικότητα και να μας προσφέρουν αφειδώς «κατινιές» για να …. διασκεδάσουμε. Στόχος; Η τηλεθέαση και το κέρδος. Καλά κάνουν. Επιχειρήσεις είναι. Λεφτά θέλουν να βγάλουν και διαφημίσεις να παίζουν, μετατρέποντας τα τηλεοπτικά πλατώ σε …. Σούπερ μάρκετ.
Και ξέρετε κάτι; Το πετυχαίνουν. Διότι αυτές οι εκπομπές ΕΧΟΥΝ μεγάλη τηλεθέαση λόγω του ότι ΕΜΕΙΣ ( γενικώς το λέω αυτό) τις βλέπουμε και τις επιβραβεύουμε. Δικαίως κάποια κανάλια θα αντιπαραθέσουν την άποψη ότι στη θλίψη και το φόβο και την αρρώστια, απαντούν με προσπάθεια για ψυχαγωγία.
Και η κυβέρνηση; Με το Νομοσχέδιο Πέτσα για τους Τηλεοπτικούς Σταθμούς, «στραγγαλίζει» την Ενημέρωση και αφήνει ελεύθερο το τοπίο για μη δημοσιογραφικές εκπομπές αφού οι δημοσιογράφοι καταδικάζονται σε ανεργία, αναστολή και ανυπαρξία και το «γήπεδο» χαρίζεται στην «ψυχαγωγία». Η οποία είναι ακριβότερη από την ενημέρωση. Με αποτέλεσμα οι περισσότεροι δημοσιογράφοι να αμείβονται με μεροκάματο 20-30 ευρώ και τα κανάλια να ψάχνουν να βρουν τις φτηνότερες λύσεις για ψυχαγωγία της μαύρης συμφοράς». Α…. ξέχασα… και προβάλλοντας τις πιο παλιές κινηματογραφικές ταινίες που υπάρχουν τις οποίες και αυτές, «ξεχνούν» να τις πληρώσουν και παίρνουν έτοιμες – μερικές και πολύ καλές βέβαια- παραγωγές που φτιάχνουν Φορείς, Ιδρύματα και μεγάλες επιχειρήσεις για να προβάλλουν – κυρίως on line- το έργο τους. Ποιος «βγάζει το μάτι» του άλλου;
Μπάχαλο. Φοβάμαι διότι τα νομοσχέδια συντάσσονται από επιτελικούς τεχνοκράτες που δεν χρειάζονται την τηλεόραση ως μοναδική τους ψυχαγωγία, ούτε πηγαίνουν κάθε μέρα, με sms, στα πραγματικά σούπερ μάρκετ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr