Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Γιατί παρά ταύτα δεν θέλουμε αλλαγή; Ίσως επειδή αυτά που δεν μας καλλιεργούν, δεν μας ενδιαφέρουν, δεν θα μας χρειαστούν και απλώς θα τα ξεχάσουμε προσφέρουν αρκετές θέσεις εργασίας σε καθηγητές. Εάν μάλιστα ζητούνται στις εξετάσεις για κάποιο ΑΕΙ και η διδακτέα ύλη (και τα βιβλία) είναι επίτηδες -αν και χωρίς προφανή λόγο- αρκετά δύσκολη προσφέρουν και πολλές καλά αμειβόμενες ώρες ιδιαίτερων μαθημάτων.
Το θέμα είναι γιατί όλη αυτή η ...προσφορά πρέπει να εκτείνεται και σε παιδιά που δεν πρόκειται να γίνουν θεολόγοι, ούτε βιολόγοι, ούτε γιατροί, αλλά θα προτιμούσαν να διάβαζαν λογοτεχνία, να μάθαιναν κάτι από ποίηση, να έπαιζαν μπιλιάρδο ή, για να μείνουμε σε εντελώς πρακτικά πράγματα, να πληροφορούνταν τι σημαίνει εταιρεία, τι μετοχή, τι αμοιβαίο κεφάλαιο - βασικά δηλαδή στοιχεία για να έχουν αντίληψη των κοινωνικών οικονομικών σχέσεων (η βιολογία τη ...δουλειά της θα την κάνει είτε ξέρει ένας ηλεκτρολόγος πως αποκρυπτογραφήθηκε το DNA είτε όχι).
Αυτό, όμως, το θέμα δεν εμπόδισε κάποιους να αντιταχθούν και στην προτεινόμενη κατάργηση της υποχρεωτικής βιολογίας στη β και γ λυκείου - και μάλιστα με ειρωνικούς τόνους, επειδή -λέει- η βιολογία είναι σημαντική στην ανθρώπινη γνώση. Τι σχέση έχει όμως αυτό με το τι διδάσκεται στο λύκειο και μάλιστα υποχρεωτικά και εν λεπτομερεία; Και η κβαντομηχανική είναι καίρια γνώση - ίσως περισσότερο και από τη βιολογία, η άγνοιά της δεν εμπόδισε όμως τους υδραυλικούς, τους ιατρικούς επισκέπτες και τους ...σχολιογράφους να βγάλουμε το ψωμάκι μας.