Ο μεγάλος πονοκέφαλος των manager είναι η καθίζηση της κατανάλωσης γεγονός που αποτυπώνεται στη μείωση των πωλήσεων αλλά και στις χαμηλότερες εισροές κεφαλαίων.
Υπό τις σημερινές προϋποθέσεις παγώνουν από διαφημιστικές δαπάνες μέχρι τη δημιουργία νέων προϊόντων ή την πρόθεση να κυνηγήσουν νέες αγορές. Εξάλλου θα πρέπει να γνωρίζεται ότι πολύ λίγες είναι οι επιχειρήσεις που έχουν πάνω από το 70% του ετήσιου τζίρου τους να διοχετεύεται στο εξωτερικό.
Πάντως σε πρόσφατη τριμηνιαία έρευνα της Eταιρίας Aνωτάτων Στελεχών Eπιχειρήσεων (EAΣE) και της ICAP, εμφανίστηκαν οι 6 στους 10 αισιόδοξοι ότι φέτος θα καλύψουν μέρος του χαμένου τζίρου τους το 2020.
Οι προσδοκίες τους για ανάκαμψη της οικονομικής δραστηριότητας στηρίζονται στην αναμενόμενη μερική άρση της αναστολής δραστηριοτήτων και επαναλειτουργία του λιανικού εμπορίου υπό όρους και παράλληλα στην έναρξη των εμβολιασμών του πληθυσμού, που αναμένεται να οδηγήσει στη συρρίκνωση της εξάπλωσης της πανδημίας και σταδιακά στον περιορισμό της, με επακόλουθο την σταδιακή επάνοδο της οικονομίας στην κανονικότητα.
Βέβαια υπάρχει και η σκοτεινή πλευρά όπου δήλωσαν ότι θεωρούν μέτρια ή χαμηλού βαθμού την αποτελεσματικότητα των υποδομών υποστήριξης και ετοιμότητας που διαθέτουν οι επιχειρήσεις τους για τη συνέχιση των δραστηριοτήτων τους στην περίπτωση συνέχισης της πανδημίας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr