Τα νοικοκυριά όπως δείχνουν οι έρευνες στα χρόνια των capital controls(από τον Ιούλιο 2015 μέχρι σήμερα), παρουσιάζουν μία συνεχή μεταστροφή προς μη επώνυμα προϊόντα (προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας), προς προϊόντα χαμηλότερου κόστους και προϊόντα τα οποία διατίθενται μέσω προσφορών, ενώ πραγματοποιούν συχνότερες επισκέψεις σε μεγαλύτερα καταστήματα μειώνοντας τη δαπάνη ανά επίσκεψή τους. Τα εν λόγω στοιχεία υποδεικνύουν ότι η πιστότητα των καταναλωτών σε συγκεκριμένες αλυσίδες super market ή σε συγκεκριμένα προϊόντα έχει καμφθεί σημαντικά κατά την περίοδο των τελευταίων ετών.Η κρίση έχει διαρρήξει την τελευταία γραμμή άμυνας των νοικοκυριών που είναι το διαθέσιμο εισόδημα που απομένει για τη διατροφή και αφού έχουν πληρωθεί οι άλλες ανάγκες που προηγούνται όπως είναι οι φόροι,οι λογαριασμοί ΔΕΚΟ, οι πληρωμές φροντιστηρίων, ο ρουχισμός των παιδιών.
Εχουμε αντιληφθεί πλέον ότι η κρίση έχει περάσει και έχουμε εισέλθει στη μακρά περίοδο της φτωχοποίησης.
Ολοένα και θα μειώνεται ο αριθμός των νοικοκυριών που θα μπορούν να καλύπτυν τις διατροφικές ανάγκες των μελών της οικογένειάς τους αναζητώντας μέσα από προσφορές και προωθητικές ενέργειες χαμηλότερες τιμές στα προϊόντα που δεν είναι απαραίτητα και τα καλύτερα προϊόντα.
Τα απόνερα της δεκαετούς κρίσης αρχίζουν ήδη να διαφαίνονται και θα επηρεάζουν τη καθημερινότητα των πολιτών πρώτα σε επίπεδο διατροφής, ρουχισμού, ψυχαγωγίας(οι 3 βασικοί παράγοντες που εάν δεν υποστηρίζονται σε εβδομαδιαία βάση θεωρείσαι νεόπτωχος στην ευρωζώνη) και στη συνέχεια σε επίπεδο σωματικής ισορροπίας αφού η κατάθλιψη και άλλες ψυχονευρωτικές παθήσεις θα κυριαρχήσουν τα επόμενα χρόνια στην μεταμνημονιακή Ελλάδα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr