Στη φετινή Black Friday οι καταναλωτές είχαν ξεθυμάνει. Για έναν απλό λόγο. Οι προσφορές είχαν ξεκινήσει τουλάχιστον 6 μέρες νωρίτερα και όποιος επιθυμούσε μπορούσε να κάνει τις αγορές του μέσω του διαδικτύου.
Ταυτόχρονα οι εκπτώσεις (που έφθαναν μάξιμουμ το -40% με -50%) μάλλον αποθάρρυναν τους καταναλωτές αφού δεν πίστευαν ότι οι τιμές ήταν πραγματικές και δεν είχαν ανέβει το προηγούμενο διάστημα έτσι ώστε να επιτευχθεί μία γενναία έκπτωση.
Στην ουσία το αγοραστικό κοινό στην Ελλάδα που ενδιαφέρεται για την Black Friday είναι περιορισμένο και ειδικότερα στοχεύει σε αγορές ηλεκτρονικών ειδών. Συνεπώς μιλούμε για τη νέα γενιά μεταξύ 16-24 ετών που ακόμη εξαρτάται από το βαλάντιο της οικογένειάς του.
Γι αυτό εξάλλου και τα απουσιολόγια στα Λύκεια το πρωί της περασμένης Παρασκευής ήταν γεμάτα από απόντες προκειμένου να έχουν τον χρόνο να ψάξουν για κάτι εξαιρετικό και σε χαμηλή τιμή.
Αυτή τη χρονική στιγμή στην χώρα μας η καταναλωτική ομάδα που μπορεί να αγοράζει και να διασκεδάζει χωρίς άγχος είναι αυτή των 16-24 ετών που δεν έχει εισέλθει στο στίβο της εργασίας και γνωρίζει την ασφάλεια του πορτοφολιού των γονιών του. Οι υπόλοιπες ηλικιακές ομάδες πορεύονται με τις ανάγκες πρώτου βαθμού που είναι η τροφή , το ντύσιμο, η πληρωμή ενοικίου, στεγαστικού δανείου και καρτών καθώς και η πληρωμή της βενζίνης. Ολες οι υπόλοιπες αγορές είναι σπατάλη και αναβάλλονται για τις καλύτερες μέρες που προσδοκούν οι άνθρωποι τα επόμενα χρόνια.
Οι εμπορικές αλυσίδες μέσα στις αρχές Δεκεμβρίου θα δηλώσουν για τρίτη συνεχόμενη χρονιά ότι είχαν εξαιρετικές επιδόσεις στη φετινή Black Friday και εμφάνισαν αξιόλογη άνοδο του τζίρου τους.
Ξέρουν όμως ότι και να φθάσει η 21η Δεκεμβρίου 2018 που είναι η τελευταία μέρα καταβολής του Δώρου των Χριστουγέννων δεν θα έχουν υποδεχθεί τον ίδιο αριθμό ξέγνοιαστων καταναλωτών που είχαν στην Black Friday…
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr