Εκανε λοιπόν αγωγή και στον Β. Βαρδινογιάννη, διότι το τηλεοπτικό του κανάλι μετέδιδε αρνητικά σχόλια για το πρόσωπό του. Κατόπιν αυτών, ο μεν Βαρδινογιάννης προχώρησε στο πολυμετοχικό σχήμα ιδιοκτησίας του ΠΑΟ, στο οποίο θα συμμετάσχει και ο Βγενόπουλος, η δε αντιπολίτευση κάλεσε τον Βγενόπουλο στη Βουλή για να δώσει εξηγήσεις για τη συναλλαγή του ΟΤΕ. Εκεί, ο Βγενόπουλος έκανε κριτική και στην αντιπολίτευση, αλλά και στον... Αλογοσκούφη. Με λίγα λόγια, τα έβαλε με όλους. Και δεν φτάνει αυτό. Την επομένη ανακοίνωσε ότι η ιδιοκτησίας του εταιρεία γαλακτοκομικών προϊόντων Vivartia θα μειώσει τις τιμές του γάλακτος κατά 3%, ότι η επίσης ιδιοκτησίας του Blue Star Ferries παγώνει τα ναύλα των ακτοπλοϊκών της εισιτηρίων και ότι η επίσης ιδιοκτησίας του εταιρεία λογισμικού Singular ρίχνει τις τιμές των προϊόντων της που απευθύνονται σε μικρές επιχειρήσεις κατά 50%.
Ολα αυτά προσέφεραν τεράστια δημοσιότητα στον Βγενόπουλο, ο οποίος εμφανίζεται ως ένας σύγχρονος ήρωας που τα βάζει με το σύνολο του πολιτικού κόσμου και με το επιχειρηματικό και αθλητικό κατεστημένο και στη συνέχεια μοιράζει στους φτωχούς πολίτες τα «λάφυρα» με τη μορφή εκπτώσεων στα προϊόντα του, σε μια εποχή μεγάλου οικονομικού σφιξίματος των χαμηλόμισθων, αλλά και οργιάζουσας κερδοσκοπίας, την οποία η κυβέρνηση αδυνατεί να ελέγξει.
Οι πολιτικοί αναλυτές θεωρούν ότι ο Βγενόπουλος έχει πολιτικές βλέψεις. Ισως. Εξάλλου είναι ενήλικος, έλληνας πολίτης και έχει πολιτικά δικαιώματα, οπότε μπορεί να κατέβει στις εκλογές και να φθάσει μέχρι και πρωθυπουργός ή Πρόεδρος της Δημοκρατίας. Αυτό όμως είναι δευτερεύον. Το σημαντικό είναι ότι στην Ελλάδα δεν είχαμε δει ξανά τέτοια επιθετική συμπεριφορά. Οποιος ήθελε να πετύχει στον επιχειρηματικό στίβο έπρεπε απαραιτήτως να τα έχει καλά με τους πολιτικούς και κυρίως με την κυβέρνηση. Ο Μποδοσάκης όταν είχε ερωτηθεί με ποιο κόμμα είναι φέρεται να είχε απαντήσει: «Είμεθα με το γκουβέρνο». Το ότι κανείς μέχρι σήμερα δεν τα έβαλε με την κυβέρνηση δεν είναι πρόβλημα του Βγενόπουλου. Αν το πολιτικό και το επιχειρηματικό κατεστημένο τον συντρίψουν τότε θα είναι πρόβλημα του Βγενόπουλου.
Πέραν όμως της πολιτικής ανάλυσης του ζητήματος, υπάρχει και η επιχειρηματική. Τι πετυχαίνει ο κ. Βγενόπουλος με αυτές τις «φιλολαϊκές» κινήσεις; Στα γάλατα, με τη μείωση της τιμής, θα κερδίσει μερίδιο αγοράς. Στα εισιτήρια των Blue Star Ferries, τα οποία είπε ότι «παγώνει», ο στόχος του είναι άλλος. Να διαλύσει τους ανταγωνιστές του. Τέλος, η Singular πάει και αυτή για να κερδίσει μερίδιο αγοράς, διότι είχε μείνει πίσω.
Η διαφήμιση που θα χρειαζόταν να κάνει για τις μειώσεις των τιμών στο γάλα, στα εισιτήρια και στα λογισμικά θα ήταν εξαιρετικά ακριβή και με αμφίβολο αποτέλεσμα. Ανεξαρτήτως λοιπόν του αν ο κ. Βγενόπουλος θα είναι καλός πολιτικός ή όχι, σίγουρα είναι πολύ καλός διαφημιστής των προϊόντων του και του εαυτού του.
Γρηγόρης Νικολόπουλος
[email protected]
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr