Και πάντως, αυτό που διαπιστώνεται για μία ακόμη φορά, είναι ότι η αγωνία για να περάσει το μήνυμα, να ακουστεί κάτι διαφορετικό ή να υπάρξει μία κάποια πρωτοτυπία τέλος πάντων, ορισμένες φορές οδηγεί σε αποτελέσματα χαριτωμένα ή και γλαφυρά.
Σε αυτά εμπίπτει και το προεκλογικό σποτ της Νάντιας Γιαννακοπούλου, βουλευτή του ΠαΣοΚ και υποψήφιας και πάλι στο Δυτικό Τομέα.
Εκεί, η Νάντια Γιαννακοπούλου εμφανίζεται ως πυγμάχος, στη γωνιά του ρινγκ («της πολιτικής» υπονοείται - τα κλισέ που λέγαμε…) και λέει αυτά που είναι να πει. Η παραπομπή στο «Million Dollar Baby», την ταινία του Κλιντ Ιστγουντ, είναι περισσότερο από προφανής.
Το αποτέλεσμα στην κρίση του καθενός και το αποτέλεσμα της κάλπης θα δείξει.
Όχι ότι η Νάντια Γιαννακοπούλου δεν έχει το απαιτούμενο ρεύμα, απλώς στην εκλογική της περιφέρεια έχει ένα πρόβλημα με ονοματεπώνυμο - ή μάλλον περισσότερα:
Το ένα είναι ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, ο οποίος κατεβαίνει με τη ΝΔ και φαίνεται ότι ψαρεύει με… ψαρότρατα από τη δεξαμενή των ΠαΣοΚων. Το άλλο είναι ο Μιχάλης Καρχιμάκης που έχει την παραδοσιακή του βάση και την Παπανδρεϊκή αναφορά και το τρίτο είναι ο Θανάσης Κατερινόπουλος, ταξίαρχος ε.α. της Ελληνικής Αστυνομίας, που κέρδισε τεράστια δημοσιότητα από τις παρεμβάσεις του με αφορμή την υπόθεση Πισπιρίγκου.
Τελικά το σποτ της Νάντιας μπορεί και να είναι αντιπροσωπευτικό των όσων συμβαίνουν στην εκλογική της περιφέρεια…
{https://www.facebook.com/nadia.giannakopoulou.1/videos/293999249635956/}
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr