Προφανώς και έγινε για λόγους εκπαιδευτικούς, προκειμένου να δείξει ότι δεν πρέπει να «σηκώνουν» οι καταναλωτές τα σούπερ μάρκετ, όμως ακόμη και υπό αυτό το πρίσμα έχει σημασία να παρατηρήσει κανείς ποια είναι τα προϊόντα πρώτης ανάγκης, τα οποία έχει διαλέξει η καγκελάριος.
Θα δει κανείς μέσα στο σχεδόν άδειο καρότσι, τέσσερις φιάλες κρασί, γάλα, δύο ρολά χαρτί υγείας και κάτι λίγα ακόμη.
Η ιεράρση των αναγκών της κ. Μέρκελ ίσως δείχνει μία πτυχή της προσωπικότητάς της, την οποία λίγοι γνώριζαν ή φαντάζονταν. Και πάντως, είναι ένα καλό δείγμα (και παράδειγμα) για το ότι αυτές τις δύσκολες στιγμές, όσοι παραμένουν υγιείς και στο σπίτι τους, μπορούν και πρέπει να τις περάσουν όσο γίνεται πιο ανώδυνα…
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr