Όταν δε υπάρχει και εμμέσως μία κάποια πολιτική διάσταση, τότε το μπέρδεμα είναι ακόμη μεγαλύτερο.
Ένα τέτοιο μπέρδεμα έγινε με γνωστή εταιρεία διανομής πίτσας, η οποία εν όψει εκλογικής βραδιάς δημιούργησε ένα διαφημιστικό hashtag στα κοινωνικά δίκτυα, με τίτλο #erxetai_pizza, κατά προφανή παράφραση μίας διαδεδομένης προεκλογικής χυδαιολογίας, που πάντως προκάλεσε πολύ γέλιο στο διαδίκτυο.
Προκάλεσε όμως και αντιδράσεις, με αποτέλεσμα να αποσυρθεί τελικά η καμπάνια και να γίνει η εξής διευκρινιστική ανάρτηση:
«Η βραδιά των εκλογών είναι βραδιά πίτσας & η καμπάνια είχε στόχο να πετύχουμε την μεγαλύτερη έκπτωση. Γι' αυτό χρησιμοποιήσαμε ένα hashtag trend που δυστυχώς η χρήση του πήρε λάθος τροπή. Διακόπτουμε λοιπόν, την καμπάνια αφού η Domino’s ουδέποτε θα αναμειχθεί με πολιτικά θέματα».
Πάντως, ο διαφημιστικός σκοπός επετεύχθη και μάλλον με το παραπάνω…
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr