Υπό μία έννοια, ό,τι και να γράφτηκε δεν ήταν αρκετό για περιγράψει το ευτράπελο του πράγματος. Κάποιες φορές η εικόνα αρκεί και ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του.
Αυτό όμως που έχει μία ιδιαίτερη σημασία και σχεδόν αγνοήθηκε, είναι μία λεπτομέρεια.
Εντοπίζεται στην σύνθεση της ομάδας:
Στο ακίνητο βαγόνι ταξίδεψαν ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Σπίρτζης. Εντάξει, αρμόδιος είναι, αφού δεν έχει συναίσθηση του κωμικού, με γεια του με χαρά του.
Επίσης, ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, «γιος του Μπαρμπα-Νίκου και πατέρας του Νίκου», Στέλιος Παππάς. Και γι΄αυτόν τα ίδια ισχύουν, όπως και για τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό, Γιάννη Μυλόπουλο.
Η Κατερίνα Νοτοπούλου όμως, ως τι βρέθηκε εκεί; Εχει θεσμικό ρόλο, αφότου παραιτήθηκε από υφυπουργός Μακεδονίας-Θράκης; Εργάστηκε μήπως σε κανένα από τα εργοτάξια; Έχει το όνομά της κανένας σταθμός ή κανένα βαγόνι;
Υποψήφια δήμαρχος είναι, ας θυμόμαστε. Όπως και καμιά εικοσαριά άλλοι στην Θεσσαλονίκη.
Φαίνεται ότι οι υπόλοιποι όμως έχουν κάποια συστολή.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr