Ομολογουμένως, διαθέτει σύγχρονο και αξιόπιστο στόλο και άρτιο προσωπικό.
Κατέχοντας όμως μία de facto δεσπόζουσα θέση στην ελληνική αγορά, με μερίδιο που πλησιάζει το 50%, τα τελευταία χρόνια έχει εφαρμόσει μία ιδιόμορφη τιμολογιακή πολιτική, πολύ απλά «χαρατσώνοντας» για κάθε υπηρεσία που υποτίθεται ότι προσφέρει.
Πλην όμως, πολλές φορές δεν την προσφέρει. Αντιθέτως, ο επιβάτης, δηλαδή ο πελάτης μετατρέπεται περίπου σε υπάλληλο, συμβάλλοντας στην μείωση του κόστους της, αλλά χωρίς να απολαμβάνει αντίστοιχα οφέλη.
Για παράδειγμα:
Το check in γίνεται όπως όλοι γνωρίζουν on line. Όλοι κερδίζουν χρόνο. Χρήμα όμως κερδίζει μόνο η εταιρεία.
Αν θέλει κάποιος να αλλάξει θέση στο chek-in, πρέπει να πληρώσει.
Αν θέλει “extra leg room”, δηλαδή προτιμά τις μπροστινές θέσεις, πρέπει να πληρώσει επιπλέον.
Αν έχει την ιδιοτροπία να θέλει και να ταξιδέψει με αποσκευές; Επίσης πρέπει να πληρώσει επιπλέον.
Αν κάποιος έχει δε την ατυχία να πρέπει να ταξιδέψει, π.χ με τρία παιδιά και βαλίτσες, ειδικά από ξένο αεροδρόμιο, πρέπει να κάνει μόνος/-η το check-in, να τσεκάρει και τις βαλίτσες, να πληρώσει ενδεχομένως και πρόστιμο για το υπέρβαρο, το οποίο υπολογίζεται μάλιστα αθροιστικά για όλες τις αποσκευές και όχι κατ’ επιβάτη.
Αν είναι κανείς τυχερός, συχνά απολαμβάνει και άλλη μία από τις εξαιρετικές υπηρεσίες της εταιρείας.
Σε πολλές περιπτώσεις τα αεροσκάφη της σταθμεύουν στην άκρη του αεροδρομίου, με αποτέλεσμα να πρέπει κάποιος να περιμένει τα γνωστά λεωφορεία, να διασχίσει στην συνέχεια ολόκληρο το αεροδρόμιο, αν έχει αποσκευές να περιμένει κάποια ώρα και αυτές και εν τέλει, ειδικά σε ό,τι αφορά πτήσεις εσωτερικού, να διαρκεί η έξοδος από το κατά τα άλλα «γρήγορο» αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, περισσότερο από την ίδια την πτήση.
Εν τέλει, είναι φορές που πετώντας με την Aegean, σκέφτεται κανείς ότι το μόνο που δεν κάνει είναι να οδηγεί το αεροσκάφος…
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr