Αφήνοντας στην άκρη το γεγονός ότι σε λιγότερο από ένα μήνα (στις 20 Ιουνίου) λήγει η καταληκτική ημερομηνία υποβολής δεσμευτικών προσφορών για την απόκτηση του 100% των μετοχών της, δεν θα σχολιάσουμε την καθυστέρηση με την οποία τοποθετήθηκαν οι επικεφαλής της εταιρείας, που εμφανίζει σοβαρά προβλήματα (οικονομικά, ελλείψεων προσωπικού, τροχαίου υλικού, ζημιές από τον αποκλεισμό της Ειδομένης ύψους 5 εκατ. ευρώ συνολικά).
Η ιδιωτικοποίηση της εταιρείας αποτελεί δέσμευση της ελληνικής κυβέρνησης έναντι των δανειστών της.
Η νέα διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ όμως φέρεται αντίθετη στη διαδικασία, υποστηρίζοντας ότι δεν είναι το καλύτερο δυνατό σενάριο για την εταιρεία λειτουργίας του ΟΣΕ. «Εάν ιδιωτικοποιηθεί η εταιρεία θα είμαστε η μόνη χώρα που θα έχει ιδιωτική εταιρεία λειτουργίας του σιδηροδρόμου» σημείωναν στελέχη της εταιρείας με νόημα. Την ίδια στιγμή τόνιζαν ότι εάν δεν βρεθεί επενδυτής και δεν κατατεθεί δεσμευτική οικονομική προσφορά, η εταιρεία θα εκκαθαριστεί. Δηλαδή αν δεν ιδιωτικοποιηθεί θα μπει λουκέτο.
Συμπέρασμα: Ο υπουργός Υποδομών Χρ. Σπίρτζης τοποθέτηση στο τιμόνι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μια διοίκηση, η οποία αντιτίθεται στη μνημονιακή υποχρέωση της κυβέρνησης για ιδιωτικοποίηση της εταιρείας.
Κοινώς μπορεί να τα υπογράφουν και να τα ψηφίζουν με «πόνο ψυχής» δεν έχουν όμως την παραμικρή πρόθεση να τα εφαρμόσουν.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr