Σύμφωνα με τον σχεδιασμό του Ταμείου, προχωρά η ιδιωτικοποίηση και για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, όπου αναμένονται οι δεσμευτικές προσφορές από επτά διεθνείς εταιρείες τέλη Αυγούστου με αρχές Σεπτεμβρίου, ενώ τον δρόμο της αξιοποίησης θα πάρουν αμέσως μετά τα λιμάνια της Αλεξανδρούπολης και του Λαυρίου, καθώς και τα λιμάνια κρουαζιέρας.
«Οι εξελίξεις αυτές αποκτούν μεγάλη σημασία και για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ» υπογραμμίζουν στελέχη του ΤΑΙΠΕΔ διευκρινίζοντας πως υπάρχει πλέον ενδιαφέρον και από ρωσικούς και ιταλικούς σιδηροδρόμους, ενώ μετά από σχετικό αίτημα των τελευταίων έχει δοθεί παράταση στο διαγωνισμό έως τις 20 Ιουνίου.
Γενικότερα πλέον, όπως σημειώνουν, «μπαίνει στο τραπέζι η αναβάθμιση των σιδηροδρομικών γραμμών και των logistics centers με αφετηρία αυτό του Θριάσιου και μέχρι το τέλος του χρόνου αυτό της Θεσσαλονίκης».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr