Ο αρμόδιος υπουργός Χρ. Σπίρτζης επιδεικνύει πρωτοφανή καθυστέρηση στη στελέχωση των οργανισμών μεταφορών μεταξύ των οποίων και η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ).
Έχοντας επιδοθεί σε έναν πόλεμο δηλώσεων και κατηγοριών κατά του πρώην προέδρου του ΟΑΣΑ Γρ. Δημητριάδη, ο αντικαταστάτης του ορίστηκε με ένα χρόνο καθυστέρηση γεγονός το οποίο διόγκωσε ακόμη περισσότερο τα ελλείμματα των συγκοινωνιακών οργανισμών. Με μικρότερη καθυστέρηση αντικατέστησε τον διοικητή της ΥΠΑ, ωστόσο στον Κωνσταντίνο Λιντζεράκο φαίνεται ότι έχει πέσει όλο το βάρος, ελλείψει υποδιοικητών.
Ο υποδιοικητής Αεροδρομίων είναι απαραίτητος προκειμένου να προχωρήσει τις διαδικασίες για την αποκρατικοποίηση των 14 Περιφερειακών Αεροδρομίων, ενώ στην αρμοδιότητα του υποδιοικητή Αεροναυτιλίας είναι η διαχείριση του FIR Αθηνών.
Παραδοσιακά ο υποδιοικητής Αεροναυτιλίας αποτελεί το μέσο επικοινωνίας της ΥΠΑ με το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας (ΓΕΑ), το οποίο είναι αρμόδιο για τα στρατιωτικά αεροσκάφη που πετούν στον εθνικό εναέριο χώρο.
Αλλά ποιος νοιάζεται; Η κυβέρνηση άλλωστε είναι βυθισμένη στη διαχείριση υψηλότερων ζητημάτων, όπως είναι οι δηλώσεις των «άτακτων» υπουργών της… και το ράβε ξήλωνε στην ΕΛΑΣ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr