Στόχος της εκδήλωσης ήταν η ενημέρωση του προσωπικού των εταιρειών-μελών της ΠΕΦ, των θεσμικών παραγόντων του χώρου του φαρμάκου και της υγείας, της πολιτικής ηγεσίας και των δημοσιογράφων για την καμπάνια «Ελληνικό Φάρμακο» και για την συνεισφορά της ελληνικής φαρμακοβιομηχανίας στην οικονομία της χώρας. Την εκδήλωση παρουσίασε η Εύα Καϊλή, ενώ χαιρετισμούς απηύθυναν εκπρόσωποι των πολιτικών κόμμαων…
Από την πλευρά της Κυβέρνησης, ο Υπουργός Υγείας, κ. Άδωνις Γεωργιάδης, δήλωσε: «Είναι προς το συμφέρον του τόπου μας, η ελληνική φαρμακοβιομηχανία να προκόψει», ενώ διαβεβαίωσε πως είναι επιθυμία του Υπουργείου «να μπορεί ο γιατρός να επιλέγει με το όνομά του το καλό εγχώριο φάρμακο για τους ασθενείς του».
Ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Φαρμακοβιομηχανίας, κ. Δημήτριος Δέμος, δήλωσε: «Οι ελληνικές φαρμακοβιομηχανίες παράγουν φάρμακα με τα υψηλότερα standards παγκοσμίως. Σε πάρα πολλές χώρες το μοναδικό ελληνικό προϊόν που είναι γνωστό, είναι το Ελληνικό Φάρμακο». Όσον αφορά στις επιδόσεις του κλάδου της φαρμακοβιομηχανίας τόνισε: «Τη δεκαετία 2000–2010 ο κλάδος της ελληνικής φαρμακοβιομηχανίας που αποτελεί το 10% του μεταποιητικού τομέα της χώρας, είχε τον υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης από οποιονδήποτε άλλο κλάδο στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Επιπλέον, για κάθε 1.000 ευρώ που δαπανώνται για ελληνικά φάρμακα, το ΑΕΠ της χώρας αυξάνεται κατά 3.400 ευρώ. Μπορούμε να πούμε λοιπόν με βεβαιότητα πως η ελληνική φαρμακοβιομηχανία αποτελεί την ατμομηχανή της ανάπτυξης της χώρας». Σχετικά με τις τιμές των φαρμάκων, ο κ. Δέμος σημείωσε πως: «η περαιτέρω πτώση των τιμών πρέπει να συνδεθεί με την αύξηση των πωλήσεων των Ελληνικών Φαρμάκων».
Στο πλαίσιο της καμπάνιας «Ελληνικό Φάρμακο», το ενημερωτικό site www.elliniko-farmako.gr βρίσκεται στον αέρα από τον Ιούλιο, έχοντας ήδη δεχτεί πάνω από 75.000 επισκέψεις. Ταυτόχρονα, πάνω από 20.000 ενημερωτικά έντυπα θα σταλούν σε γιατρούς φαρμακοποιούς και θεσμικούς φορείς, ενώ ασθενείς και ασφαλισμένοι θα ενημερωθούν για το Ελληνικό Φάρμακο με πάνω 500.000 έντυπα ευρείας διανομής. Η επικοινωνία της καμπάνιας γίνεται τόσο από τα έντυπα Μέσα, όσο και από το διαδίκτυο, ενώ σύντομα θα αρχίσουν να προβάλλονται και τέσσερα τηλεοπτικά σποτ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr