Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Παράγοντες του κλάδου επισημαίνουν ότι από τη στιγμή που οι Έλληνες καταναλωτές αρκούνται στην αγορά των βασικών αγαθών, η οποία εμφανίζεται αισθητά μειωμένη, τότε η αγορά μίας ηλεκτρικής ή ηλεκτρονικής συσκευής αποτελεί "σπατάλη" για τη μικρομεσαία τάξη, η οποία δεν χαρίζει πια ούτε ένα cent στην εγχώρια καταναλωτική αγορά, καθώς δεν μπορεί να ανταπεξέλθει οικονομικά.
Σύμφωνα με τελευταία έρευνα, τέσσερις στους δέκα Έλληνες καταναλωτές ψωνίζουν με κριτήριο τις προσφορές, συνεπώς όταν αυτό απουσιάζει, τότε δεν ψωνίζουν!
Η αλλαγή στάσης του Έλληνα καταναλωτή, η οποία οφείλεται στην οικονομική του απραγία, υποχρεώνει και το ελληνικό επιχειρηματικό μυαλό να κινηθεί αναλόγως και να του δώσει αυτό που ακριβώς ζητάει. Χαμηλές τιμές, ευκαιριακές προσφορές και εκπτώσεις πόσο μάλλον λίγο
πριν την έναρξη της χριστουγεννιάτικης σεζόν, για την οποία οι εκτιμήσεις είναι καθόλα δυσοίωνες.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα μεγάλης αλυσίδας ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών που έχει ριχτεί στη μάχη των προσφορών είναι η Media Markt, η οποία έως τις 19 Νοεμβρίου πραγματοποιεί "μπαράζ προσφορών" 1000 προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων συσκευών ήχου - εικόνας - τηλεφωνίας, ηλεκτρονικών υπολογιστών, περιφερειακών, καθώς και παιχνιδομηχανών.
Την ίδια στιγμή, η Κωτσόβολος παρέχει στους πελάτες της "πρόγραμμα προστασίας πληρωμών ", δίνοντας παράλληλα τη δυνατότητα 40 δόσεων σε όλα τα προϊόντα των καταστημάτων της. Επίσης, με την αγορά οποιασδήποτε λευκής συσκευής μάρκας Bosch, τα καταστήματα της αλυσίδας χαρίζουν 40 ευρώ στον καταναλωτή. Ακόμη, 40 ευρώ, χαρίζουν και στην αγορά οποιασδήποτε μηχανής ροφημάτων μάρκας Bosch και Tassimo. Η εταιρεία προσφέρει παράλληλα, όλες τις εντοιχιζόμενες λευκές συσκευές με κέρδος 24% και με άτοκες δόσεις για 2 χρόνια.
Σταυρούλα Μαλαίνου
[email protected]