Η κυβέρνηση προσπαθεί εδώ και καιρό να βρεί λύση, προκειμένου να συνεχιστούν οι εργασίες κατασκευής της Ιονίας Οδού στην Δυτική Ελλάδα, του Ε65 και των αυτοκινητοδρόμων Αιγαίου στην κεντρική Ελλάδα, καθώς και της Ολυμπίας Οδού στην Πελοπόννησο.
"Ανακοινώνουμε σήμερα την θετική κατάληξη του διαλόγου με τους παραχωρησιούχους και τους εκπροσώπους των τραπεζών, προκειμένου να διαμορφώσουμε ένα σύμφωνο συναντίληψης εντός του οποίου θα αναζητήσουμε οριστικές λύσεις", δήλωσε ο Ρέππας σε συνέντευξη τύπου για το θέμα.
Ο Ρέππας είπε ότι οι τράπεζες έχουν καταρχήν δεχτεί το σύμφωνο αυτό, αλλά δεν το έχουν ακόμη υπογράψει, εκφράζοντας την αισιοδοξία ότι αυτό μπορεί να γίνει μέχρι τα τέλη του επόμενου μήνα."Πιστεύω ότι μέσα στον επόμενο μήνα θα είμαστε έτοιμοι να κάνουμε μια ανακοίνωση εξίσου αισιόδοξη, για το ότι οι τράπεζες...παραμένουν στο πρόγραμμα αυτό".
Τον Απρίλιο, ο υπουργός Οικονομικών πρότεινε την σύσταση εταιρίας ειδικού σκοπού όπου θα εισφερθούν τα έσοδα του Δημοσίου από την λειτουργία των αυτοκινητοδρόμων, ώστε να εξασφαλίζεται η χρηματοδότηση των έργων από την Πολιτεία. Είπε επίσης ότι θα δημιουργηθεί εγγυητικός λογαριασμός με αρχικό κεφάλαιο 500 εκατ. ευρώ, αφού υπάρξει όμως συμφωνία και των τριών πλευρών.
Το Δημόσιο έχει προτείνει επίσης μείωση των διοδίων κατά 25-30% στα ολοκληρωμένα τμήματα των αυτοκινητοδρόμων και έως 50% στα υπό κατασκευή τμήματα.
O Ρέππας είπε ότι, εφόσον συμφωνήσουν και οι τράπεζες με τις προτάσεις αυτές και δεχτούν να συνεχιστεί η χρηματοδότηση των έργων, η συμφωνία θα πρέπει να έχει ψηφιστεί από την Βουλή μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου. Διευκρίνησε πάντως ότι καλή τη πιστή η μείωση των διοδίων θα μπορούσε να προχωρήσει και στο ενδιάμεσο διάστημα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr