Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Ωστόσο, δεδομένου ότι τα ΕΛΠΕ ελέγχουν τα τρία από τα τέσσερα διυλιστήρια της χώρας -σε Ασπρόπυργο, Ελευσίνα και Θεσσαλονίκη- και πάνω από το 60 % της αγοράς, η κινητοποίηση μπορεί να προκαλέσει ελλείψεις. Ιδίως αν όλοι οι οδηγοί σπεύσουν να γεμίσουν τα ρεζερβουάρ, οπότε τα αποθέματα θα εξαντληθούν νωρίτερα. Πάντως η διοίκηση της εταιρίας έχει προσφύγει στη Δικαιοσύνη και αναμένεται η απόφαση για το νόμιμο ή μη της απεργίας.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Πανελλήνιου Σωματείου Εργαζομένων στα ΕΛΠΕ η απεργία γίνεται "για την ασφαλή στελέχωση των νέων μονάδων που ξεκινούν τη λειτουργία τους στις Βιομηχανικές Εγκαταστάσεις Θεσσαλονίκης και Ελευσίνας".
Ωστόσο έχει ξεσπάσει διαμάχη μεταξύ της διοίκησης της εταιρίας και των συνδικαλιστών για το ύψος των μισθών και των παροχών προς το προσωπικό. Η διοίκηση κάνει λόγο για υπερβολικές παροχές και αποδοχές, οι οποίες ιδίως στην τρέχουσα συγκυρία πρέπει να εξομαλυνθούν ώστε το κόστος εργασίας να προσεγγίσει τα αντίστοιχα ευρωπαϊκών διυλιστηρίων. Το Σωματείο από την πλευρά του με την ανακοίνωση που εξέδωσε αμφισβητεί τα στοιχεία της διοίκησης ως προς το ύψος των αποδοχών, επιδομάτων κλπ. και υποστηρίζει ότι ακόμη και αν το προσωπικό εργαζόταν χωρίς καθόλου αμοιβές η επίπτωση στην τιμή της βενζίνης θα ήταν μικρότερη από δύο λεπτά ανά λίτρο.