Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις σχετικές ανακοινώσεις και των δύο εταιρειών διαφαίνεται καθαρά πως παρόλο που και οι δύο «μάχονται» για την αγορά της Θεσσαλονίκης, ωστόσο προσανατολίζονται προς διαφορετική κατεύθυνση η καθεμιά ξεχωριστά, έτσι ώστε να μην «καταστραφεί» ο θεσμός του ανταγωνισμού στην εν λόγω αγορά.
Eιδικότερα, η Aegean εξακολουθεί να κινείται προς το διεθνές δίκτυο, ενισχύοντάς το με νέους προορισμούς, αυξάνοντας συχνότητες υφιστάμενων δρομολογίων, ενώ αξιοποίησε και την αναστολή των δρομολογίων της Olympic Air προς Λονδίνο και Παρίσι. Παράλληλα, φαίνεται ότι επενδύει στην κυπριακή αγορά, όπου δημιουργεί βάση για τρία αεροσκάφη και δρομολογεί πτήσεις από Λάρνακα προς το Λονδίνο (Heathrow) και απευθείας πτήσεις προς 6 ελληνικούς προορισμούς (Ηράκλειο, Ρόδο, Χανιά, Κω, Μύκονο και Σαντορίνη). Το θερινό πρόγραμμα της εταιρείας για το 2011 περιλαμβάνει νέες πτήσεις από Αθήνα προς Μόσχα και Μπολόνια, και από Θεσσαλονίκη προς Παρίσι και Μόσχα. Αυξάνει σημαντικά τις συχνότητες από Αθήνα προς Λονδίνο (Heathrow), Ρώμη, Παρίσι (CDG), Βρυξέλλες, Βαρκελώνη και Μαδρίτη. Σημαντική είναι η ενίσχυση του δικτύου άμεσων συνδέσεων από τη Θεσσαλονίκη, όπου μετράει πλέον 18 δρομολόγια εσωτερικού και εξωτερικού.
Σε σημαντικές αλλαγές προχώρησε η Olympic Air, η οποία «απαλλάχθηκε» από προορισμούς του εξωτερικού (προς Παρίσι, Βιέννη, Βρυξέλλες και Λονδίνο καθώς και Θεσσαλονίκη προς Λονδίνο) με παράλληλη μείωση του στόλου της κατά έξι αεροσκάφη, χωρίς να αποκλείει περαιτέρω μειώσεις. Την ίδια στιγμή επαναφέρει δρομολόγια προς Κέρκυρα και Αλεξανδρούπολη, ενώ δρομολογεί πτήσεις από τη Θεσσαλονίκη προς Ηράκλειο, Χανιά, Μυτιλήνη και Ρόδο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr