Μία μόνο νεαρή υπάλληλος προφανώς όχι καλά καταρτισμένη, προσπαθεί να εξυπηρετήσει δεκάδες παππούδες, συνταξιούχους, βιαστικούς εμπόρους και διεκπεραιωτές τραπεζικών εργασιών που φωνάζουν γιατί λέει- θέλουν εξυπηρέτηση...
Ουδείς σκέπτεται να σηκωθεί από την καρέκλα του και να πάει σε κάποιο από τα 4 άδεια γκισέ για να εξυπηρετήσει τους πελάτες.
Μετά από πολλή ώρα φωνές και διαμαρτυρίες κάποιος παίρνει την πρωτοβουλία και μία «κυρία του επάνω ορόφου» κατεβαίνει στο γκισέ για να δουλέψει... Να εξυπηρετήσει...
Η «κυρία του επάνω ορόφου» είναι προφανώς δυσαρεστημένη για το ...κακό που την βρήκε. Δουλεύει μουρμουρίζοντας. Οι συνάδελφοί της, της φέρνουν παγωμένο φραπέ για να την εξευμενίσουν...
Φυσικά η ταλαιπωρία των πελατών συνεχίζεται. Με λιγότερη ένταση αλλά εξυπηρέτηση δεν υπάρχει. Οι υπόλοιποι υπάλληλοι της τράπεζας συνεχίζουν αμέριμνοι στα γραφεία τους, μιλούν στα τηλέφωνα, αδιαφορούν για την ταλαιπωρία....
ΟΙ περισσότεροι σχεδιάζουν τις νομικές διεκδικήσεις που θα προβάλουν στην νέα διοίκηση για να διατηρήσουν τα κεκτημένα τους. Σύνταξη ίση με το 116% του μισθού τους κλπ...
Εμπορική 2006. Κάτι πρέπει να αλλάξει γρήγορα. Για να συνεχίσει να υπάρχει....
Χρήστος Ν. Κώνστας
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr