Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Αναφερόμενος στις διαπραγματεύσεις με τις κοινοπραξίες που κατασκευάζουν τους πέντε μεγάλους οδικούς άξονες δήλωσε ότι γίνονται με στόχο τη διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος και του συμφέροντος των πολιτών, αλλά η ουσία των συμβάσεων αυτών δεν μπορεί να αλλάξει γιατί υπάρχουν δεσμεύσεις και υποχρεώσεις και των δύο πλευρών.
Όπως είπε ο υπουργός θα πρέπει να υπάρξει "μια εκλογίκευση" στην κλιμάκωση των διοδίων ιδιαίτερα στα υπό κατασκευή τμήματα. Επίσης να καθιερωθεί εκπτωτική πολιτική για όσους κάνουν συχνές διελεύσεις, να υπάρξει διευκόλυνση των τοπικών κοινωνιών και να προχωρήσει η εφαρμογή της αναλογικής χρέωσης με ηλεκτρονικά διόδια. Ο κ Ρέππας επεσήμανε ότι οι διαπραγματεύσεις είναι πολύπλοκες γιατί σημαντικό ρόλο έχουν και οι 43 τράπεζες που συμμετέχουν στα κοινοπρακτικά σχήματα και οι οποίες, όπως είπε, πρέπει να παραμείνουν στα έργα. "Θέλουμε να παραμείνουν οι τράπεζες χρηματοδοτώντας τα έργα. Τα επιτόκια 2,5 και 3% που έχουν συμφωνήσει είναι πολύ καλά. Είναι δύσκολο τώρα πια να βρεθούν τέτοια επιτόκια", ανέφερε.
Ο υπουργός διευκρίνισε επίσης ότι δεν μπορεί να αλλάξουν οι ουσιαστικοί όροι των συμβάσεων γιατί υπάρχει κίνδυνος προσβολής από τρίτους που έχουν αποκλεισθεί από τα έργα. Όλα αυτά, είπε, τα συζητάμε με προσοχή και θα εξαντλήσουμε όλες τις δυνατότητες εξασφάλισης του δημόσιου συμφέροντος.